רשמי: גילי ורמוט סיכם לשנה וחצי בהפועל חיפה

גילי ורמוט
גילי ורמוט | צילום: אריאל שלום

קשר מכבי חיפה סיכם את תנאי עזיבתו מהירוקים וסגר את חזרתו לקבוצה בה גדל, מולה הושג סיכום עקרוני כבר בסוף השבוע. גבריאל תמאש, שמעוניין להישאר בקבוצה למרות הביקוש, עשוי לחתום על חוזה חדש

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: גילי ורמוט סיכם הערב (ראשון) את תנאיו הכספיים בהפועל חיפה לשנה וחצי הקרובות ויעזוב את היריבה העירונית מכבי חיפה אחרי פחות משנתיים.

הבוקר, לאחר שגם במשחק ההכנה של קבוצתו מכבי חיפה מול הפועל טבריה (1:3) הוא לא שותף, סיכם הקשר מול ראשי הירוקים את כל תנאי עזיבתו ובשעות הקרובות הוא ייפגש עם בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, ויחתום רשמית על חוזה לשנתיים וחצי תמורת סכום של 220 אלף דולר. כפי שפרסמנו, כבר במהלך השבוע שעבר נערכו מספר שיחות בנושא ולמעשה תנאיו של הקשר סוכמו כבר אז עקרונית. גם המגעים בין הקבוצות הסתיימו כאמור בהצלחה.

בעלי המועדון, יואב כץ, אמר הבוקר, עוד לפני שניתן מהיריבה העירונית האור הירוק: "אנחנו רוצים את ורמוט, אבל נצטרך לקבל תשובות ביממה הקרובה". במועדון מודעים לכך שהחלון מסתיים ביום רביעי הקרוב ועל כן דרשו מהקשר תשובה מהירה בנושא, אחרת היו מפנים את מאמציהם לצירוף יוסי בניון שנפרד מבית"ר ירושלים. 


ורמוט מול תמאש. בקרוב הם ישחקו יחד (ערן לוף)

גילי ורמוט כאמור גדל בהפועל חיפה, היה שחקן במחלקות הנוער שלה וערך הופעת בוגרים ראשונה בעונת 2003/4, אז סייע לאדומים מהכרמל לשוב לליגה הבכירה. עונה לאחר מכן כבר פתח בהרכב במחזור הראשון ובתום העונה, בעקבות ירידה נוספת של האדומים ללאומית, חתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב. ממתחם חודורוב הוא המשיך לגנט הבלגית, קייזרסלאוטרן הגרמנית ולדה חראפשחאפ ההולנדית, כשבין לבין שב לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב וב-2012 סיים את הפרק האירופי ושוב חתם בהפועל תל אביב. בחורף 2015 הוא נמכר למכבי תל אביב, שם לא השתלב ומיעט לשחק, ובפברואר 2016 עבר למכבי חיפה.

בעניין אחר, במועדון שבעי רצון מה-0:1 על הפועל עכו. כץ אמר: "זה היה משחק פחות טוב שלנו, אבל אני שמח שבעשרים הדקות האחרונות עשינו חילופים נכונים וניצחנו את המשחק. לפעמים זה חשוב לנצח משחקים כאלה". בנוסף הבעלים מתכוון להיפגש בימים הקרובים עם הבלם הרומני גבריאל תמאש ולהציע לו חוזה לשנתיים. הרומני כבר מבוקש בקבוצות כמו הפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה, אך מעוניין להישאר בחיפה בהתאם להצעה שתגיע מהמועדון האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי