קלינגר: אם הייתי יכול בניון היה בהפועל חיפה כבר אתמול

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

מאמן האדומים סיפר ב-103FM על הרכש של קבוצתו: "ורמוט לא פחות טוב מממן", "אולי פספסתי הזדמנות לאמן שחקן בסדר הגודל של בניון". נמני: "אין קשר בין החתימה של ורמוט לעתידו של יוסי"

(גודל טקסט)

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התראיין ב-103FM וסיפר על החתמתו של גילי ורמוט, העזיבה של חנן ממן והאפשרות שיוסי בניון יגיע גם הוא.


על גילי ורמוט
: "אני לא חושב שאפשר להשוות בין ממן לוורמוט. היינו צריכים להביא שחקן יצירתי. התנהלנו נכון. גילי רעב מאוד. הוא בטירוף לשחק. אנחנו נשמור עליו ונאזן אותו. אני בטוח שהוא יוסיף לנו מאוד. אני לא מכיר הרבה שחקנים עם כישרון כמו שלו".

על חנן ממן: "הראש שלו היה בבאר שבע והוא לא היה צריך להישאר אצלנו. נתנו לו את ברכת הדרך והבאנו במקומו שחקן לא פחות טוב. יכול להיות שהוא לא האמין שהפועל חיפה תרוץ עד הסוף. הוא כן רצה להישאר, אבל כל המסביב גרם שהעניינים התנהלו בצורה אחרת. כשהוא הבין את זה הוא היה מספיק הגון לבוא ולהגיד לי שהוא רוצה לעזוב".

על יוסי בניון: "אם הייתי יכול כלכלית להחתים גם את יוסי בניון הייתי עושה את זה כבר אתמול. אני לא יודע מה השכר שלו, אבל שחקן ברמה שלו לא מקבל גרוש וחצי, אלא שכר ראוי. בתקופה האחרונה היינו בתהליך עם ורמוט. יש מקום לשניהם. מי שיקח את בניון ירוויח שחקן גדול. אני אומר בצער שאנחנו לא יכולים לעשות שתי החתמות כאלה, אבל אנחנו צריכים להתנהל בשפיות כלכלית. אולי פספסתי הזדמנות לאמן שחקן כזה".

גילי ורמוט. לא פחות טוב מממן (ערן לוף)


על דור פרץ
: "דור צריך לשחק באירופה. לא הבנתי למה לקח למכבי תל אביב חצי שנה להבין את זה. אני כבר ראיתי את זה בעונה שעברה. מבחינת אישיות, מקצוענות ומבנה גוף הוא מתאים לליגות אחרות".


גם אבי נמני, סוכנו של יוסי בניון, עלה לשידור, סיפר על הפרידה של בניון מבית"ר ירושלים וגם התייחס לעתידו הקרוב של השחקן. "יוסי יצא מהמשחק עם מרמורק עם תחושות לא טובות וקיבל החלטה שהוא לא ממשיך. כי זה מיותר והוא רוצה לסיים את זה בצורה מכובדת ולא להביא את זה למקומות לא נעימים. הוא נפגע".

דור פרץ. מתאים לאירופה (דני מרון)
דור פרץ. מתאים לאירופה (דני מרון)

הסיבות לעזיבה: "כרגע לא כל כך מעניין אותי למה. אנחנו מסתכלים קדימה ומנסים למצוא קבוצה. הוא עזב כי הוא הבין שהסיכוי שלו לשחק הוא נמוך".

ההחלטה להגיע לבית"ר: "ליוסי יש גם דעה משל עצמו. הייתה לו מעורבות אישית בכל מה שקשור לבית"ר, זה גבר עליו. לכן זה נמשך יותר ממה שזה היה צריך להימשך".

יוסי בניון. נפגע (דני מרון)
יוסי בניון. יגיע גם הוא להפועל חיפה? (דני מרון)

היעד הבא: "אין קשר בין החתימה של ורמוט בהפועל חיפה לבניון. יש כמה אופציות. יוסי לא רוצה הבטחה לדקות משחק, גם בבית"ר הוא אף פעם לא ביקש. אם הוא יבין שהשיקולים הם מקצועיים הוא ישלים עם זה. אני לא יודע על הצעה מהפועל ת"א".

העברות נוספות: "אני לא רואה שהולך לקרות משהו קיצוני, אין יותר מדי שחקנים בשוק. כולם סגורים בקבוצות שלהם. אני לא רואה שתהיה העברה של שחקן שובר שוויון בשלושת הימים הקרובים".

אלי טביב. בניון עזב בגללו? (דני מרון)
אלי טביב. בניון עזב בגללו? (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי