המגעים, התקווה והחולצה של עומר גולן: פ"ת נרגשת מבניון

יוסי בניון
יוסי בניון | אתר רשמי

אחרי פסימיות בנוגע לעסקה, התפנית הגיעה בדרך להחתמה הנוצצת ביותר בתולדות המלאבסים. המנהל המקצועי הפשיר את המספר '15' עבור שיאן ההופעות של נבחרת ישראל. גולן: "נדאג שבניון יהיה שמח". זיקרי סיכם את תנאיו

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה סימנו אמש (שלישי) וי גדול אולי על ההחתמה הגדולה ביותר בתולדות המועדון – הצטרפותו של יוסי בניון בחוזה לעונה וחצי. לאחר סוף שבוע בו במועדון הביעו פסימיות לגבי סיכויי העסקה והצהירו כי לא יפנו שוב לבניון, המפנה התרחש ביום ראשון בשעות הערב, אז בתום שיחה בין שינו זוארץ לאחד ממקורביו של הקשר, קיבלו בפתח תקווה את המסר כי בניון מעוניין להגיע וקפצו על המציאה.

אתמול בבוקר, תוך פחות מ-10 דקות של משא ומתן מהיר, העריכו במועדון שהעניינים ייסגרו. למרות הפגישה בין בניון לאבי לוזון, עליה פרסמנו בחודש שעבר, בה יושב הראש הציע לקשר חוזה לחצי עונה בלבד, זוארץ השתכנע והחליט בתיאום עם המערכת, להעניק לקשר חוזה לעונה וחצי. בקבוצה מאמינים בכך שבניון צריך לבחור עד מתי ירצה לשחק, אם עד תום העונה הזאת או הבאה ולאחר מכן ירצו לשלבו במערכת.

בחזרה לאירועי אתמול: לאחר השיחות עם זוארץ, בפתח תקווה אף שאפו שבניון יערוך את אימון הבכורה שלו כבר אתמול, אך השחרור מבית"ר ירושלים לא הגיע ובמועדון הסתפקו בהגעתו של בניון למתחם בשעות הצהריים, שם שוחח עם הצוות המקצועי, וסיכם את תנאיו באופן סופי עד לחתימה. כמה אירוני, שבזמן סיכום תנאיו ולאחר שנגמר האימון, הגיע טופס השחרור מבית"ר. לאורך כל הדרך, האמין שרון מימר כי הקשר יגיע: לשניים הייתה מערכת יחסים מצוינת בבית"ר וגם הפעם, מימר מייעד דקות משחק רבות לחיזוק הטרי.


המספר מחכה לו. בניון (אתר רשמי) 

"אני יכול להגיד שאני שמח ונרגש על ההחתמה הזו", סיפר עומר גולן אתמול בערב לספורט1. "אני רואה ביוסי דמות שיכולה לקדם את מכבי פתח תקווה בפן המקצועי והאישי בין השחקנים. הוא דמות חיובית בחדר ההלבשה ומחוצה לו. על היכולות שלו כמובן אין עוררין. אם נדאג שהוא יהיה שמח ועם חיוך, נזכה לראות דברים יפים. באופן אישי, הוא היה חבר שלי מחוץ לנבחרת ובנבחרת, יש פה התרגשות כפולה וסגירת מעגל מבחינתי".

בשורה לא פחות גדולה נוגעת במספר עמו ישחק בניון. החולצה עם הספרה מספר 15, אשר הוקפאה מאז פרישתו של עומר גולן, אחד מגדולי השחקנים בתולדות המועדון, תופשר שוב ובניון ישחק עם המספר בו שיחק לאורך הקריירה. "כל סיפור המספר היה באישור שלי", מוסיף גולן. "יוסי יודע את הרגישות שלי למספר הזה וגם הוא רגיש אליו. אם יש מישהו שיכול לגרום לי להוריד אותו מההקפאה זה רק יוסי". היום בשעות אחר הצהריים, יוצג בניון רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית במתחם האימונים בנוכחותו, בנוכחות מימר, לוזון וגולן. בפתח תקווה מקווים בין השאר כי צירופו של הקשר וניסיונו יעזרו בחניכת והפרחת התכשיט החדש של המלאבסים – מנור סולומון. 

ועדיין, במועדון לא ויתרו על האפשרות להתחזק והגיעו להבנות עם חלוץ הפועל כפר סבא, רועי זיקרי. על המגעים בין הצדדים פורסם בספורט1, וכעת החלוץ צפוי להצטרף. במעמד החתימה, ינסו במועדון להאריך את ההתקשרות מעבר לעונה הנוכחית. כזכור, אמש קבע בורר ההתאחדות אמיר זולטי כי החלוץ יוכל לעזוב את הקבוצה מהשרון, תמורת 72 אלף שקלים, לכל קבוצה מלבד הפועל תל אביב. צירופו של זיקרי, צפוי להוביל לחזרתו של יובל אבידור לבני סכנין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי