קבהא: העניין הגזעני לא היה שיקול, רוצה להגיע עם ב"ש לאלופות

מרואן קבהא
מרואן קבהא | אתר רשמי

הפועל באר שבע ערכה מסע"ת למשחק העונה (ראשון, 21:00) מול מכבי תל אביב, בה הוצג גם הרכש האחרון שהגיע ממאריבור. בכר: "שתי הקבוצות מגיעות במומנטום טוב. אוחנה? ביום ראשון תדעו הכל"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע מתכוננת לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל (ראשון, 21:00),  אחרי הניצחון על הפועל רעננה במחזור הקודם שהעלה אותה למקום הראשון עם שחקני הרכש חנן ממן, מרואן קבהא והחלוץ היהודי-רוסי ואדים מנזון.


המאמן ברק בכר התייחס למשחק "אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה, מסתכלים קדימה. אנחנו במקום הראשון ומגיעים למפגש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה במטרה לעשות משחק טוב. אנחנו מגיעים במומנטום טוב, גם מכבי במומנטום טוב. מה שהיה בעבר לא מעניין ובסופו של דבר השחקנים עולים על הדשא והם שיקבעו את מה שיהיה".



ואדים מנזון: "החתמנו חלוץ צעיר עם פוטנציאל טוב לחודשים הקרובים עם אופציה לעוד שנתיים וניתן לזמן לעשות את שלו".


הרכש: "אני מרוצה מהחיזוק ושלם עם הסגל ואיתו נמשיך הלאה".



מנזון. הזמן יעשה את שלו? (הפועל ב"ש, רשמי)


עתידו של מיכאל אוחנה: "ביום ראשון תדעו הכל".


וובה בראון: "אנחנו מאוד אוהבים אותו. הקהל והצוות המקצועי. נוצרה סיטואציה שהוא הבין שעדיף לו ללכת לשחק והוא יחזור אלינו שנה הבאה".


קשר הרכש מרוואן קבהא שישב ליד מאמנו החדש אמר המסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן האלופה, והתייחס להגעתו: "שמעתי הרבה דברים שנכתבו עליי ועל ההחלטות שהיו במו"מ ביומיים האחרונים ואני חושב שקיבלתי את ההחלטה בלב שלם להגיע להפועל באר שבע. זה מה שרציתי מההתחלה. לא רוצה להתייחס לעניין הגזעני ולתת לו משקל, אבל באמת שזה לא היה שיקול. הגעתי למועדון שנתן לי מהרגע הראשון הרגשה שרוצים אותי. קיבלתי את התמיכה הגדולה ואני מקווה שנצליח ביחד ונשיג את המטרות של המועדון".



קבהא. "כמו שהדחתי את ב"ש, רוצה לעלות איתה לליגת האלופות" (דני מרון)



מה הוא יכול להוסיף לאלופה: "הגעתי להפועל באר שבע כדי לעזור לקבוצה. יש פה קבוצה מצויינת. גם כששיחקנו נגדם ראיתי את זה. עקבתי אחריהם מאז כששיחקתי בחו"ל וראיתי שהם קבוצה מצויינת שרצה הרבה זמן ביחיד והגעתי רק בשביל לעזור. גם כשהיית בחו"ל הייתי בקבוצה שרצה לתארים אז זה לא חדש לי. הצלחתי לקחת תארםי והייתי עם הקבוצה בליגת האלופות. רציתי לבוא לפה לפני ועכשיו הסתדר לי להגיע. אני רוצה לעזור לקבוצה לקחת כמה שיותר אליפויות וכמו שהייתי חלק מההדחה של הפועל באר שבע מליגת האלופות אני רוצה להגיע איתם לליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי