שחקן במכבי חיפה: "אין סיבה שלא ננצח בטדי", ריינן יהיה בסגל

פרק רוטן ורוב מאס
פרק רוטן ורוב מאס | ערן לוף

בעקבות התוצאות האחרונות, חזר הביטחון לירוקים לקראת המפגש המרתק (שבת, 20:30, ספורט2). רוטן לא יבצע שינויים בהרכב. קהת כשיר ויהיה בסגל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט2) שפרט ליריבות הספורטיבית רבת השנים בין הקבוצות, יכול להיות גם משחק משמעותי עבור הירוקים בשל העובדה שהיא רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום.


בחיפה מבינים כי הקבוצה חייבת לחבר ניצחונות בליגה בכדי לברוח ממאבקי ההישרדות. עוד לפני המשחק מול מכבי פתח תקווה קיווה המאמן החדש, פרד רוטן, כי קבוצתו אף יכולה להילחם על הפלייאוף העליון, אלא שאז לאחר התיקו הביתי בשבוע שעבר הוא מבין שהסיכויים לכך קלושים. רוטן העביר את האימונים השבוע ומחר הוא צפוי להיות לראשונה פעיל על הקווים כאשר צוות העוזרים, רוב מאס ואיתי מרדכי, ימשיכו לשבת לצידו.



בצוות המקצועי טרם החליטו על ההרכב אבל נראה כי לא צפויים שינויים משמעותיים כאשר הקבוצה תמשיך לשחק עם שלושה בלמים ותנצל את המהירות של ארנסט מאבוקה וסינטיהו סלליך באגפים. במועדון טרם החליטו על הסגל הסופי במשחק ו-20 שחקנים הוזמנו לבית המלון בירושלים שם תשהה הקבוצה עד למשחק. הערכה כי הבלם אטיין ריינן צפוי לערוך בכורה כמו גם החלוץ עומר דמארי שחזר לסגל בשבוע שעבר אחרי חודש ימים ביציע.



רועי קהת. ערך אימון מלא וצפוי לחזור לסגל (דני מרון)


בהתקפה ימשיך קלאוס כחלוץ חוד וההתלבטות היא בין קאיו לבין שלומי אזולאי. רועי קהת שלא היה בסגל מול מכבי פתח תקווה בגלל פציעה ערך אימון מלא וצפוי לחזור.


"אין שום סיבה שלא ננצח בטדי. אנחנו נמצאים בקו התקדמות ביכולת שלנו וצריכים להראות את זה גם בתוצאות. נרצה לשמח את הקהל שלנו דווקא בטדי ולהגיע מוכנים לקראת רבע גמר גביע המדינה", אמר אחד משחקני הקבוצה.


הרכב משוער מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, קאיו, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה וקלאוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי