אוהדי מכבי תל אביב פרצו לדשא, האימון הופסק

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום: אריאל שלום

הקהל מנסה להטריף את השחקנים לקראת משחק העונה מול ב"ש, בקבוצה מאמינים: "הם פגיעים מתמיד, זה הזמן לעשות צעד לעבר האליפות". אצילי יחזור לאימונים רגילים בתוך שבועיים, ביקורת על קרויף ומנספורד בגלל הרכש

(גודל טקסט)

מאות אוהדי מכבי תל אביב פרצו לפני דקות ספורות לדשא במתקן האימונים קריית שלום וניסו להטריף את השחקנים לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע (ראשון, 21:00).

האוהדים הבעירו את היציעים סביב המגרש עם אבוקות ורימוני עשן. בפריצה לדשא השמיעו אוהדים קללות בגנות הפועל ב"ש ודרבנו את האוהדים להביא ניצחון במשחק החשוב. בעקבות הפריצה האימון הופסק ולאחר מכן נמשך.

המתח בקבוצה לקראת המשחק מתגבר ככל שחולפות השעות. מלבד ניצחון, בימים האחרונים אף אחד בקריית שלום לא מדבר על תסריט אחר. המאמן ג'ורדי קרויף מחדיר לשחקנים בימים האחרונים את ארבעת המוטיבים הבאים –passion (תשוקה), space (מרחב), character (אופי) ו- aggressive (אגרסיביות).

בשנתיים האחרונות הייתה זו הקבוצה מבירת הנגב שהפגינה את כל הפרמטרים הללו, שברה את המחסומים הפסיכולוגיים שהיו לה מול הצהובים וגם זכתה באליפויות. גורם במועדון אמר: "אם לא נהיה מחויבים ואגרסיביים, יהיה לנו קשה למנוע מבאר שבע אליפות שלישית ברציפות".

אוהדי מכבי ת

בקבוצה מאמינים כי הם יכולים וצריכים לנצח את היריבה הגדולה: "העונה באר שבע פגיעה מתמיד", הוסיף הגורם. "יש לנו הזדמנות מצוינת לקחת אליפות, לחדש את ההגמוניה בכדורגל הישראלי ולהביא את מיץ' גולדהאר פעם נוספת לליגת האלופות. למרות שלא התחזקנו בצורה משמעותית בינואר, נוכל לעשות את העבודה במאבק האליפות".

בקבוצה ממשיכים לעסוק בחלון ההעברות הכושל והיו ששאלו: "מה עם הקשרים המדוברים של ג'ורדי קרויף? מדוע המנכ"ל בן מנספורד, שהיה שחקן סוכן שחקנים ואמרו שהוא מכיר שחקנים רבים, וסטיב מקלארן לא הצליחו להביא אף שחקן זר?".

אצילי ביציע. יחזור בקרוב (דני מרון)
אצילי ביציע. יחזור בקרוב (דני מרון)

לסגל יחזרו טל בן חיים ודור פרץ שהיו מוצהבים נגד בני יהודה. הקשר עומר אצילי ממשיך לעבוד בחדר הכושר, כשהכוונה היא שתוך כשבועיים ישוב בהדרגה לאימונים רגילים. אלי דסה הפצוע ימשיך להיעדר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי