צפו בתקציר: אראל העניק להפועל חיפה 0:1 חשוב על בני סכנין

הפועל חיפה חוגגת
הפועל חיפה חוגגת | ערן לוף

המחליף שנכנס רבע שעה קודם לכן כבש מקרוב והעניק לקלינגר עוד ניצחון של אופי. בכורה סבירה לגילי וורמוט שהשלים 90 דקות. בנין עדיין ללא ניצחון כמאמן נציגת המגזר שרשמה הפסד רביעי רצוף

(גודל טקסט)

לא מעט בכורות היו הערב (שבת) בסמי עופר אבל הפועל חיפה נותרה בשלה. כמו מול בני יהודה, כמו בשבוע שעבר מול עכו, הפעם היה זה גל אראל המחליף שדחק בדקה ה-81 והעניק 0:1 חשוב על בני סכנין 0:0 במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.


במוקד עמדה חזרתו של גילי ורמוט למועדון נעוריו, אך דווקא החיזוק שהביא טל בנין כמעט העניק לו יתרון בחלק הראשון של ההתמודדות. אנטוניו מרשיץ' שהגיע מבני יהודה היה פעלתן וג'ורדן פושה סיכן פעמיים את שערו של שטקוס שלא נכנע.


האדומים לא הרשימו במחצית הראשונה אבל עם פתיחת המחצית השניה גילי ורמוט בפעולה הטובה ביותר שלו בהתמודדות החליף מסירות עם דור מלול ושלח כדור חזק למשקוף של מחמוד קנדיל.




סכנין נחלשה, קלינגר שלח פנימה את עדן בן בסט וגל אראל ובדקה ה-75 הפעם האגף השמאלי הוליד הזדמנות לאדומים. שמואל שיימן בהרמה מצוינת מצא את בן בסט שנגח מקרוב, אך קנדיל היה במקום.


חלפו שש דקות ושוב האגפים הולידו שער וכמו שהפועל חיפה הכי אוהבת. דור מלול הרים מימין, גל אראל שנכנס בדקה ה-65 הסתנן ודחק מקרוב לרשת, 0:1 סופר חשוב.


ורמוט בבכורה סבירה, גם בנין יכול להיות מעודד (למרות הפסד רביעי רצוף ושלישי שלו בשלושה משחקים) אבל המנצח הגדול הוא שוב קלינגר שהצליח להטמיע אופי, כן רבותיי לא מעט אופי בקבוצה שלו. עכשיו הפנים לדרבי בגביע, גם שם יחכו לדקות האחרונות?




ורמוט בבכורה מחודשת באדום (ערן לוף)


הבלם אברהם פאס שמושעה ומסוכסך עם אנשי המועדון בחר שלא להגיע לאצטדיון כלל.


הרכבים
הפועל חיפה: ארנסטוס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, ריקו מיטרבסקי, לירן סרדל (גל אראל, 65), גילי ורמוט, ראדו גינסארי, מאמון קשוע (עדן בן בסט, 57), יוסיפ איבנצ'יץ' (מקסים פלקושצ'נקו, 86).


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עוביידה חטאב, עלאא אבו סלאח, וונדרסון, גאבר עטאא, אנטוניו מרשיץ' (סגס תאמבי, 57), פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי (עמראן אל קרינאווי, 72) וג'ורדן פושה (עידן שמש, 83).


מהלך המשחק
דקה 17 – הזדמנות טובה לאורחת. התקפה יפה הסתיימה בהורדה של שלומי אזולאי לג'ורדן פושה שמקצה הרחבה בעט, שטקוס היה במקום.


דקה 33 – עוד הזדמנות לסכנין. עותמאן הרים לכיוון ג'ורדן פושה ששלח כדור טוב לכיוון הפינה, שטקוס התעופף ועדיף לקרן.



ג'ורדן פושה, סיכן את שטקוס פעמיים (ערן לוף)


דקה 37 – חוסר ריכוז בהגנת סכנין סידר הזדמנות להפועל חיפה. מיטרבסקי השתלט על כדור, העביר לגינסארי שירה מהאוויר משישה מטרים, קנדיל הדף.


דקה 40 – הזדמנות נוספת לסכנין. פיראס מוגרבי העביר רוחב לשלומי אזולאי שהשתחרר ושלח שטוח אך רק ליד העמוד.



קלינגר לא רגוע, האורחת מסוכנת יותר (ערן לוף)


דקה 50
– מתרגל לאדום. חילופי מסירות בין גילי ורמוט לדור מלול והקשר ששב הביתה ירה מ-15 מטרים למשקוף של קנדיל. 



מתרגל מחדש, ורמוט בפעולה (ערן לוף)



בכורה לא רעה, מרשיץ' (ערן לוף)


דקה 61 – עוד ניסיון של האורחת. פיראס מוגרבי שלח כדור מצוין מ-18 מטרים, שטקוס היה במקום והדף.


דקה 75 – הרמה מצוינת של שמואל שיימן משמאל ועדן בן בסט נגח היטב מתוך הרחבה, אך קנדיל היה במקום ומנע מהרשת לזוז.


דקה 80 – 0:1 להפועל חיפה! כמו שהיא יודעת לעשות בדקות הסיום. כדור רוחב מצוין של דור מלול וגל אראל שנכנס רבע שעה קודם לכן דחק לרשת מקרוב.



אראל ומלול בטירוף (ערן לוף)



עותמאן מנסה לעכל עוד הפסד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי