זו הייתה אולי ההזדמנות האחרונה של עירוני קריית שמונה לצמק פערים משש המוליכות ולנסות להתברג בכל זאת בפלייאוף העליון, אבל ערן לוי בישל פעמיים לדיא סבע, מכבי נתניה מחקה שער של קרלוס קוויאר והפכה ל-1:2 שהגדיל את הפער בין השתיים לתשע נקודות יתרון על פני חיים סילבס ושחקניו.

בעקבות ההפסד, עירוני קריית שמונה נותרה במקום השביעי עם 26 נקודות במאזנה, רחוקה מבני יהודה השישית שתשחק רק מחר באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד - והן ייפגשו שבוע לפני תום העונה הסדירה, במה שאולי יהווה הזדמנות נוספת לקבוצה הצפונית, אם כלל תצליח להישאר קרובה לכתומים בשבועות הבאים.
"זה היה משחק שהיינו בו טובים יותר, הצגנו התלהבות ואגרסיביות והגענו למצבים. במחצית השנייה המשחק הלך לטובתנו לגמרי ועלינו ליתרון, אבל כנראה שזו העונה של מכבי נתניה", הודה חיים סילבס. "השער השני הוא קצת הפקרות שלנו, אבל מה אני אגיד? ברור שהתכוננו לזה, אבל ערן לוי הוציא את הכדור מהר ועשה את זה יפה. זה כנראה מה שעושה את ההבדל עבורם. הם כמעט לא החמיצו ואנחנו קצת נאיביים. עלינו להתבגר כקבוצה ולדעת להרוג משחקים, כי היינו צריכים להוביל שתיים או שלוש אפס. כל הכבוד למכבי נתניה, אבל שום דבר לא גמור עד שהוא גמור. נרים את הקבוצה עד הגביע ביום רביעי".

 

השיפוט במשחק: "אין לי טענות לשופט, רק לקבוצה שלי שלא ניצחה את המשחק ועל זה אנחנו נשלם בתחושות שלנו".
אם נגמר חלום הפלייאוף העליון: "הנקודות שאיבדנו בחצי הראשון של העונה, בסיטואציות דומות למה שקרה היום, הן אלו שגרמו לנו להיות קצת יותר רחוקים. אנו נמשיך להתרכז משחק אחרי משחק ואם נצליח אז נצליח, ואם לא אז לא. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הבא ולדעת לתרגם את הדרך לניצחונות ולנקודות".
לעומת זאת, המנצח סלובודאן דראפיץ' הבהיר מה עשה את ההבדל: "ערן לוי ודיא סבע. אצלם זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. זה משחק שהלך לאיבוד, אבל אלו שני שחקנים שהופיעו כמו שצריך. אנחנו יכולים לדבר רק על הניצחון המאוד חשוב, ניסינו להתכונן למשחק וידענו שאם ננצח אנחנו תשע נקודות הפרש מהם ומאוד מתקרבים לפלייאוף העליון. זה לא היה משחק טוב שלנו, הם הגיעו להרבה הזדמנויות ובמזל לא ספגנו עוד שער כשפיגרנו 1:0. השניים האלו הביאו לנו את הנקודות".
יכולתו של דני עמוס שמנע שער ודאי ב-1:0 וחלום הפלייאוף: "הוא שוער נבחרת והבאנו אותו כדי שיביא לנו נקודות, ולא רק היום הוא הביא לנו נקודות. הוא נותן עונה פנטסטית כמו כל הקבוצה. כל כך רצינו לנצח היום כדי להתקרב לפלייאוף העליון וצחקנו לפני המשחק שזה המשחק הכי חשוב העונה, אבל אנחנו בכל משחק אומרים את זה. אנחנו צריכים להסתכל על מכבי פתח תקווה ביום שני, אבל זה נותן לנו רגיעה קטנה לפני סכנין. יהיה לנו שבוע להתכונן ולחגוג קצת. אלו חבר'ה שכבר שנתיים עושים עבודה נפלאה".
בסיום הוסיפו כוכבי הניצחון, תחילה היה זה ערן לוי: "אני לא מסכים שלא היינו במשחק עד דקה 60. היו לנו הזדמנויות ודיי שלטנו, הם עשו התפרצות מאיבודים שלנו. אני ודיא דיי מתואמים ואני שמח שהוא עושה את מה שהוא עושה על הצד הכי טוב שיש. עשינו תרגיל שאנחנו מנסים שנה וחצי וברוך השם זה הלך, זה תרגיל שהתחלתי עם אריאל הרוש בבית"ר ירושלים ואין בו נבדל כי הוא מבעיטת חמש. אנחנו בכיוון נכון וטוב. יש לנו חדר הלבשה מאוד שמח, אפילו אחרי הפסד, וזה כיף גדול מאוד. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שכיף לראות אותם מתקדמים".
דיא סבע אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה שאסור לנו להפסיד, ואני שמח שניצחנו כי עשינו צעד וחצי לכיוון הפלייאוף העליון. עוד תרגילים בשרוול? תחכו להפתעות. בין המטרות האישיות שלי יש את מלך השערים, אבל אני שמח שכקבוצה עשינו צעד בכיוון הנכון".
על השמחה הגדולה בחדר ההלבשה של מכבי נתניה העיבה התעלפותו של המגן ויקי כחלון, שהגיע חולה למשחק ולא היה כשיר במאת האחוזים. במהלך המשחק הוחלף המגן לבקשתו מכיוון שלא חש בטוב ועם ירידתו לחדר ההלבשה התעלף למספר שניות. אם תירשם החמרה במצבו, יילקח לטיפול בבית חולים סמוך.