חשש כבד בסכנין ממאבקי התחתית, עתידו של פאס יוכרע

פאס. פוגש את האקסית
פאס. פוגש את האקסית | צילום: ערן לוף

במועדון התעודדו מהיכולת במהלך ה-1:0 להפועל חיפה, אבל מודאגים: "הפסד נוסף ואנחנו מסובכים". ההנהלה תקבל החלטה השבוע בנוגע לבלם, שעשוי לסיים את דרכו במועדון

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבני סכנין לאחר הפסד נוסף של הקבוצה והפעם 1:0 אמש (שבת) להפועל חיפה. זה היה ההפסד הרביעי של הקבוצה ברציפות ושלישי של טל בנין. במועדון אומנם ביצעו מיני מהפכה במועד ההעברות כאשר צירפו שישה שחקנים חדשים, כשארבעה מהם פתחו במשחק. במועדון אומנם סיפרו על שיפור ביכולת הקבוצה ועל כך שהייתה ראויה לפחות לגול אחד אך זה שוב לא קרה וסכנין מתקרבת לתחתית.

"זה לא נראה טוב מבחינת הטבלה. היה שיפור ביכולת אבל זה לא מספיק והפסד נוסף ואנחנו מסובכים בתחתית. כדאי לנו להתעורר כדי שהעונה הזאת תברח למקומות שליליים", אמר גורם במועדון. בנוסף בקבוצה מקווים להחלמתם של סארי פלאח ולחזרתו של חאלד חלאיילה, שריצה אמש עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים.

השאלה המסקרנת היא עתידו של אברהם פאס. האחרון הושעה במהלך השבוע שעבר ואף לא הגיע אתמול לאצטדיון סמי עופר כאשר הנהלת הקבוצה הבהירה לבלם כי רק לאחר המשחק תתקבל החלטה לגביו. במועדון הביעו כעס רב על התנהלותו של השחקן לאחרונה הן בצד המקצועי והן בצד האישי ועל כך שמתעכבת חזרתו לאחר פציעה.

יושב הראש מוחמד אבו יונס אף התעמת עם הבלם וזאת הפעם הראשונה שפאס מתעמת עם חברי ההנהלה ולא עם המאמן. בסכנין סיפרו על כעס רב כלפי השחקן ואף היו כאלה שציינו כי ההחלטה של ההנהלה יכולה להיות משמעותית והיא הודעה על סיום דרכו של השחקן במועדון." אף שחקן לא מעל המועדון וכולם יצטרכו להמתין להחלטה של ההנהלה", אמרו במועדון. ראוי לציין כי פאס ציין כי זו העונה האחרונה שלו כשחקן פעיל.

יסיים את דרכו? פאס (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי