בניון צפוי לפתוח, נעים: יש לנו אחריות להישאר בליגה

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

הקשר צפוי לערוך בכורה במדי מכבי פתח תקווה מול הפועל אשקלון (שני, 20:00). מימר מתכנן מספר שינויים, מאמן הדרומיים הודה: "צריכים לשנות מגמה". מלכה ייעדר, גם משומר וחדד

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו, מכבי פתח תקווה, מחוזקת ביוסי בניון ובעידן שרם, תארח מחר (שני, 20:00) את הפועל אשקלון, אולי במשחק ההזדמנות האחרונה של הקבוצה להשתחל למקום בפלייאוף העליון. "ראינו את התוצאות אתמול ואת הניצחון של נתניה, רק מזל גדול ייתן לנו סיכוי לפלייאוף, אבל צריך להתחיל בזה שננצח מחר" אמרו שחקנים במועדון. שרון מימר צפוי לערוך שלושה שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר בסמי עופר: עודד אלקיים ותומאש סיבוק מוצהבים ולא ישחקו כאשר דניאל בוסי ועידן אדהנני שהחלים מפציעתו, יפתחו בהרכב. 


יוסי בניון, יפתח בהרכב כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה, ואילו יובל שבתאי ירד לספסל. נאור פסר ועומר דנינו חזרו לאימוני ריצה בסוף השבוע האחרון, אך היעדרותם תימשך עוד זמן רב. לירוי צעירי, עשוי להיות בסגל במחזור הבא מול בני יהודה. עדן שרם יערוך הופעת בכורה כשיפתח על הספסל. 

"היו לי כמה הצעות, אבל אני שמח שהגעתי למכבי פ"ת", סיפר החלוץ עדן שרם.  
 



"אני יוצא לדרך חדשה ומקווה שנעמוד ביעדים שלנו. לא חשבתי שאי פעם ייצא לי לשתף פעולה עם בניון ואני שמח שזה קורה. מה לא הסתדר עם נתניה? לפי ההבנות שקיבלתי מהצוות המקצועי, לא הייתה זרימה בינינו וזה לא התחבר. אולי מבחינה מקצועית או שלא יודע מה. לא רצו לתת לי את הצ'אנס והבנתי שמקומי לא שם. יש לי להראות מה אני שווה ואני מקווה שזה יקרה".



לראשונה בכחול. בניון (עדי אבישי) 


הפועל אשקלון, שהסתבכה בשבועות האחרונים והתדרדרה עד לקו האדום בתחתית הטבלה, תצא למשחק חוץ לא פשוט. אשקלון הייתה אחת הקבוצות הכי פעילות במהלך השבועיים האחרונים של חלון ההעברות ובסופו של דבר יובל נעים ביצע מהפכה של ממש בסגל השחקנים, לאחר ששחרר מספר כמה וצרף לא פחות משבעה שחקני רכש חדשים לסגל. 


מלכה ייעדר, גם משומר וחדד 

נעים יחסר מחר את אבי מלכה המורחק וגם את אייל משומר ושי חדד הפצועים. המאמן לא תרגל הרכב באימון המסכם ועדין לא ברור מי מבין כל שחקני הרכש החדשים, יפתחו בהרכב. "מבחינתנו, הפלייאוף התחתון מתחיל מחר", אמר יובל נעים לקראת המשחק. "כל המשחקים חשובים, אבל אנחנו צריכים לשנות מגמה. בתקופה האחרונה עשינו תוצאות מאוד רעות. וכמו שהבאנו את הקבוצה למצב הזה, נצטרך גם להוציא את הקבוצה מזה ואני מקווה שזה מה שיהיה. אנחנו כבר נמצאים עם אותן נקודות, כמו במקום שממנו יורדים ליגה, אז ברור שיש יותר לחץ. אנחנו חייבים להתחיל לקחת נקודות, אני מקווה שזה יתחיל כבר מחר".



הפלייאוף התחתון מתחיל. נעים (דני מרון) 


על תמיכת העירייה וצירוף שחקני הרכש: "הבאנו את מי שרצינו ושחררנו את מי שלא רצינו שיישאר כאן. מעכשיו חובת ההוכחה עלינו ונצטרך להביא תוצאות טובות. זה לא עניין של מה בכך, שראש העיר וגם ההנהלה, נותנים לצוות המקצועי, כל מה שהוא רצה ויש עלינו אחריות גדולה להשאיר את המועדון הזה בליגה, זה מאוד חשוב לנו, חשוב לאוהדים וחשוב לראש העיר".


הבוקר זכו השחקנים והצוות המקצועי, לביקור מפתיע של ראש העיר, תומר גלאם, ששוחח עם השחקנים וניסה להחדיר בהם מוטיבציה, לקראת הישורת האחרונה של הליגה הסדירה ותחילת המאבקים בפלייאוף התחתון. "יש לנו ממחויבות לעשות את הכול, בכדי לא להיות מתחת לקו האדום. בקשתי אליכם ובשם האוהדים הרבים של הקבוצה, הביאו תוצאות טובות, תוכיחו שמקומנו האמיתי הוא במרכז הטבלה ולא להיגרר למאבקי תחתית", אמר גלאם לאנשי הקבוצה.


הרכבים משוערים: 
מכבי פתח תקווה: יוסי גינצבורג, דניאל בוסי, זו'האן מרסיאל,עידן אדהנני,אורי מגבו, רומריו פירס, יניב בריק, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה. 


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, עוז ראלי, טל מכלוף, ברניסלאב יובאנוביץ', שי בן דוד, מיליאן סמיליאניץ', משה לוגסי (ציון צמח), רודי חדד (מירקו אורמוש), ישראל זגורי, דויד מנגה, דובב גבאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי