קראגר: השער של סלאח? רק מסי כובש שערים כאלה. צפו

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

בלם העבר התמוגג מהביצוע של המצרי ב-2:2 המשוגע של ליברפול מול טוטנהאם: "הוא אחת ההחתמות הטובות ביותר". קלופ רתח על הקוון, פוצ'טינו החמיא לקיין: יש לו ביצים". התקציר בפנים

(גודל טקסט)
בזמן שמנצ'סטר סיטי שומרת על פסגת הליגה האנגלית, טוטנהאם וליברפול סיפקו אמש (ראשון) דרמה איכותית ו-2:2 משובח. אחרי ה-1:4 של התרנגולים בסיבוב הראשון, המפגש באנפילד היה צמוד הרבה יותר וגם הוציא את המיטב מיורגן קלופ ומאוריסיו פוצ'טיניו. הראשון רתח על השיפוט, והשני התמוגג מעוד תצוגה נפלאה של הארי קיין, שחגג 100 שערים בפרמיירליג ב-141 הופעות. רק כדי להבין את סדר הגודל של השיא, רק אלן שירר עשה זאת בפחות משחקים (124 משחקים).


מאמן ליברפול סיפר בסיום: "אם אגיד את דעתי הכנה על השיפוט, אספוג את הקנס הכי גבוה בעולם. קשה לקבל את מה שקרה, זה היה ברור ששחקני טוטנהאם מנסים ליפול ברחבה. קיין היה בנבדל ברור, וגם אריק לאמלה היה מעבר לקו לפני הפנדל". למרות שנזהר, קלופ צפוי לספוג עונש אחרי שהאשים את הקוון. הגרמני התקשה לעכל את התוצאה בסיום: "הקוון רצה לגנוב לשופט את ההצגה. השופט הורה להמשיך, ואז הקוון התערב ולקח על עצמו את ההחלטה. אי אפשר להאשים את ג'ון מוס (השופט הראשי), כי אם הקוון אמר לו שהיה פנדל במאה אחוז אז הוא צריך ללכת איתו. חבל שהמגע הכי רך שיש קבע את התוצאה".



וירג'יל ואן דייק
, שהיה חלק מסערת הפנדלים, סיפר בסיום: "רואים איך הארי צולל. אני שמרתי על הרגליים שלי, והשופט כבר סימן להמשיך. ההחלטה של הקוון מאכזבת". אבל גם הייתה נקודת אור עבור ליברפול. מוחמד סלאח המשיך את כושר ההבקעה המסחרר שלו, עם הכיבוש ה-21 שלו ב-25 משחקים והפך לשחקן המהיר ביותר שמגיע לשיא ובכך הוא הקדים את לואיס סוארס, מייקל אואן, דניאל סטארידג' ופרננדו טורס. המצרי זכה לציון 9 אחרי ההופעה מול טוטנהאם.


מי שהתקשה לעכל את ההופעה של המצרי הוא ג'יימי קראגר. בלם ליברפול בעבר השווה את השער השני של סלאח אתמול לשערים של ליאו מסי. סלאח עבר כמה שחקנים ברחבה כולל את השוער והבקיע שער מופלא. "רק שחקן אחד בעולם כובש שערים כאלה וזה מסי. כשאתה אומר על שחקן אחר שהוא כמו מסי אתה צריך להיות זהיר כי זה יכול חזור לך כמו בומרנג, אבל מה אפשר עוד לומר על שערים כאלה", אמר ל'סקיי ספורט'. קארגר הוסיף: "זה מה שמסי עושה על שטח מצומצם כשהוא מעביר גם את השוער".


זה משחק שני ברציפות שקארגר טוען שסלאח אחד הגדולים בעולם כיום: "נגמרו לי המחמאות עבורו. הוא חסר מזל שמנצ'סטר סיטי עשתה ריצה כזאת במקום הראשון עם קווין דה בריינה שמשחק מצוין אחרת סלאח היה לוקח בהליכה את תואר 'שחקן השנה'". כבר אמרתי שלדעתי ליברפול עשתה את אחת ההחתמות הטובות ביותר בעולם בכל הקשור להשפעה שלו על הקבוצה. הוא כבש כבר 21 שערים וצריך לזכור שהוא אפילו לא חלוץ מרכזי. הוא שחקן כנף שנכנס פנימה והוא גם בועט פנדלים מצוין".




MIRROR SPORT: 'Kane is a diver' #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/LylZFxEH4H

— Helen Miller (@MsHelicat) February 4, 2018

ממול, פוצ'טיניו נתן גיבוי לצוות השיפוט: "יש להארי את האישיות המתאימה. הוא החמיץ פנדל, אבל הוא לא חשש לבעוט את הפנדל השני. יש לו ביצים גדולות, ובגלל זה נתתי לו לבעוט. זה אחד המשחקים הקשים ביותר שהיו לי מאז שאני בטוטנהאם".



25 – Mohamed Salah has netted 20 goals in just 25 games in the Premier League; the fewest appearances of any Liverpool player to reach 20 goals in the competition. Lightning. pic.twitter.com/zwMvDfhrdA

— OptaJoe (@OptaJoe) 4 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי