סוונזי לא ויתרה על צירוף וידאר קיארטנסון: "בקיץ יקרו דברים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

סוכנו של החלוץ, שלא שותף בניצחון של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע, נכח במשחק ואישר את הפרסום של ספורט1 בנוגע להתעניינות של הברבורים: "תמתינו בסבלנו". ג'ורד קרויף: "אני לא אתן לאף אחד להרים את האף"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה אמש (ראשון) לפסגת ליגת העל אחרי 0:1 על הפועל באר שבע. הצהובים הפגינו משחק מלא תשוקה ואופי, והיה נדמה כי המסר מג'ורדי קרויף עבר אחרי התצוגה מול בני יהודה. אחרי שהשער של אבי ריקן לא אושר, דור מיכה בחר לקחת אחריות בחדר ההלבשה. הקפטן אסף את השחקנים במחצית, ויחד איתם הם בחרו להתעלם מהטעות של לירן ליאני ולהתרכז בהשגת הפסגה, כדי שלא להוסיף שמן למדורה.

ג'ורדי קרויף המאושר סיפר בסיום: "שיחקנו אינטנסיבי וכשאנחנו משחקים בצורה הזו, אי אפשר לגעת בנו. זה היה משחק מחשמל, אגרסיבי ועם המון בלגן. לשמחתי, היינו ממושמעים בהגנה ואינטילגיטיםם באזורים החשובים. ביצענו מספק דריבלים מסוכנים. יש משחקים שלא מנצחים עם דריבל או טכניקה, אלא עם לחימה והבאנו את זה. אם אני צריך לבקש מהשחקנים לשחק עם תשוקה, הם לא במקצוע הנכון. לא אתן לאף אחד להרים את האף, אנחנו מציגים את הגישה הנכונה בשבועות האחרונים".



על יכולתו של מיכה:
"דור היה מצוין במחצית הראשונה, הוא לקח את הקבוצה על הגב שלו. במחצית השנייה ביקשתי ממנו לסייע יותר להגנה. מיכה הוא שחקן מיוחד, שכמעט ולא מאבד כדורים. הדבר הכי חשוב הוא שדור לוקח אחריות".


לא מאשים את ליאני. קרויף (דני מרון) 

השער של ריקן שלא אושר: "לדעתי זו לא אשמתו של השופט, שלא ראה את השער. יש שישה שופטים וזה תפקידם, במיוחד במשחק כזה".

אייל גולסה הוסיף : "ידענו שמול קבוצה מצוינת כמו הפועל באר שבע אם לא נתעלה וניתן 120 אחוזים, יהיה קשה לנצח. התכוננו אליהם כמו אל כל משחק, אף אחד לא דיברנו והבאנו את מה שהבאנו. עלינו עם המון אמוציות. האווירה ביציעים הייתה מטורפת, ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

על העובדה שהצהובים צרפו לסגל רק את גידי קאניוק: "התחושה היא שהמאמן מאמין בסגל. בכול יום אני רואה כמה אנחנו מגובשים, אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר".


קרויף הרגיע. שחקני מכבי תל אביב (דני מרון) 

בנושא אחר, סוכנו של וידאר קיארטנסון, שלא זכה לדקות משחק אמש, הגיע לאצטדיון בנתניה וצפה במשחק. המפרי ניימן אישר את הפרסום בספורט1 ביום שישי, לפיו עסקת העברתו של החלוץ האיסלנדי לסוונזי נפלה ברגע האחרון של ינואר. הברבורים עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף את קיארטנסון, שמקווה להיכלל בסגל של נבחרתו לקראת המונדיאל ברוסיה. המפרי, שהתלהב מיכולתו של דור פרץ, סיפר: "עוד לפני המשחק מול הפועל באר שבע ידעתי שווידאר לא יפתח בהרכב. בקיץ יקרו דברים מסוימים עם שחקנים מסוימים במכבי תל אביב. תמתינו בסבלנות". סוכנו של קיארטנסון צפוי להיפגש עם ראשי מכבי תל אביב, בתקווה לגבש תג מחיר לקראת הקיץ.

מי שנותר מחוץ לסגל הוא חוסה רודריגס וכרגע מסתמן כי הקשר יעזוב את הצהובים בקיץ. מי שצפויים לשוב לסגל בשבועיים הקרובים הם עומר אצילי ואלי דסה. השניים ינסו להתאמן בהדרגה, בתקווה לתגבר את הסגל של קרויף.

בדרך לאנגליה? קיארטנסון (דני מרון)  קרויף: כשאנחנו משחקים ככה, אי אפשר לגעת בנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי