שמיר: מרגיש פספוס. יכולנו לכבוש יותר במחצית הראשונה

טוני וואקמה מול עדן שמיר
טוני וואקמה מול עדן שמיר | דני מרון

בעירוני קריית שמונה שוב סימנו את הנאיביות של השחקנים כאכזבה למרות התיקו המרשים במשחק החוץ בבאר שבע. מחמאות להאסלביינק ורדובייביץ'. ביקורת על האדום של יחזקאל

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה יצאה ברגשות מעורבים מה-1:1 בבאר שבע בבמסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של חיים סילבס הציגה משחק איכותי במחצית הראשונה ואף כבשה שער, אך החמיצה הזדמנות להבקיע שערים נוספים ולרדת ביתרון משמעותי למחצית. המחצית השנייה כבר הייתה בשליטה של המארחים ובקריית שמונה שמחו בסיום מהשוויון לקראת המשחק השני בעוד שלושה שבועות בעיר הצפונית.

סילבס אמר לאחר המשחק: "אנחנו ממשיכים בהתקדמות שלנו בשבועות האחרונים ומשתפרים ביכולת, אבל לצערי נשאר עדיין פער בין היכולת לתוצאות. באר שבע העמידה הרכב טוב למרות החסרים וגם לנו היו חסרים. הצגנו מחצית ראשונה טוב ויכולנו להבקיע יותר שערים ובמחצית השנייה התקשינו לעמוד בקצב הגבוה שלהם".

במועדון שוב דיברו על הנאיביות של החלק ההתקפי במצבים קורצים שהיו יכולים להביא לעוד שערים. במועדון שיבחו את המאמן על הצבתו בחלק ההתקפי של סאן מנחם, שהיה מצוין במחצית הראשונה ולא מן הנמנע שיפתח גם ביום שבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) מול האקסית מכבי חיפה. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא המגן מילוש רדיבוייביץ', עליו אמר סילבס: "מילוש שחקן טוב שבהתחלה הלחיץ אותנו כי הוא פחות התחבר אלינו. מצאנו את האיזון איתו ועם עוד שחקנים וזה נראה טוב במשחקים האחרונים".

מי שדווקא זוכה לביקורת חריפה הוא הקשר שגיב יחזקאל, שאומנם שוב הראה לא מעט מהכישרון שלו, אבל מאידך ספג שני צהובים ואדום והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. "זה שוב היה חוסר אחריות לעשות עבירה קשה במרכז המגרש ולהשאיר אותנו בשחקן פחות. אם יחזקאל רוצה להגיע לרמות הגבוהות, הוא חייב לשנות את זה. למזלו זה נגמר בתיקו", אמרו בקריית שמונה.


יחזקאל. ספג ביקורות (דני מרון)

קפטן הקבוצה עדן שמיר אמר לאחר המשחק: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ויכולנו לרדת ביתרון גדול שהיה משמעותי במשחקי בית חוץ ובמיוחד שזה מול באר שבע. לצערי במחצית השנייה הלכנו אחורה. יצאנו בהרגשה של פספוס, אבל אנחנו גם מרוצים. יכולנו לכבוש את הגול השני והשלישי במחצית הראשונה".

הקשר גם התייחס למשחק הקרוב בליגה מול מכבי חיפה ואמר: "המטרה שלנו כרגע היא להסתכל ממשחק למשחק ולגופו של משחק. נבוא ביום שבת ונתעסק במכבי חיפה ופחות מעניין אותנו מה עושות קבוצות אחרות. אם נצליח לעשות את העבודה שלנו אז הדברים יסתדרו גם מקבוצות אחרות. כרגע מרוכזים ליום שבת וכאשר יגיע המועד של המשחק השני בגביע המדינה, נחשוב עליו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי