הצעה: מכבי ת"א וב"ש יקבלו פטור משלב הבתים בגביע הטוטו

ריקן ראדי
ריקן ראדי | דני מרון

ההתאחדות תצטרך לאשר את היוזמה לפיה כל ארבע הקבוצות שישחקו במסגרת האירופית יתמודדו בשיטת נוקאאוט, אחרי שאושרה במנהלת. מכסת הזרים (שישה רשומים, חמישה ישחקו יחד) תישאר עד 2021

(גודל טקסט)
המנהלת אישרה הערב (חמישי)  את המשך מתכונת הזרים הקיימת לשלוש שנים נוספות עד סוף עונת 2020/21. כלומר: כל קבוצה תוכל לרשום שישה זרים ואף להציב שישה זרים בסגל לכל משחק, אבל רק חמישה יוכלו להיות בו זמנית על כר הדשא. קבוצה שלא תרשום שישה זרים תפוצה בסכום של 300 אלף שקל.


בנוסף אושרה הצעתו של המנכ"ל, ניקולס לב, לשינוי מתכונת המשחקים בגביע הטוטו. על פי ההצעה, שתובא עכשיו גם לאישור ההתאחדות לכדורגל, ארבע הקבוצות שמשחקות באירופה ישוחררו משלב הבתים ויתמודדו ביניהן בשיטת נוקאאוט והמנצחות יעלו לחצי הגמר. שלב הבתים יכלול 10 קבוצות בשני בתים. הראשונה מכל בית תעלה לחצי הגמר. המפסידות בין ה"אירופיות" ישובצו למשחקי דירוג יחד עם הקבוצות שלא יעפילו.





כך זה ייראה (באדיבות המנהלת)


לפני הישיבה אמרו שני נציגי מנהלת לספורט1 שיתמכו בהשארת המצב הקיים. "אציע בישיבה להמשיך במצב הקיים לגבי הזרים ואבקש לאשרר תקנה לפיה לפחות שחקן אחד מתחת לגיל 21 יהיה חייב לשחק במשך 90 דקות", אמר נציג הפועל עכו דניאל סטנצ'יו שתמך בסטטוס קוו. צ'יקו מגיה, נציג הפועל אשקלון אמר: "צריך להשאיר על כנו שישה זרים ורק חמישה על המגרש ולא לעשות שינוי".


כלפון: עבורי הכדורגל הכדורגל הוא גשר בין עולמות
 "לבקשת ראשי הקבוצות, החלטתי להירתם למשימה הלאומית ולהוביל את מנהלת הליגות לכדורגל בישראל בשנים הבאות", אמר היו"ר הנכנס כלפון, "עבורי כדורגל הוא לא רק ספורט, הוא גשר בין עולמות, הוא כלי שמחבר בין פריפריה למרכז ובין יהודים לערבים. יחד עם הממשלה, ההתאחדות לכדורגל, ראשי הקבוצות, זכייני השידור, הספונסרים, השחקנים והכי חשוב – האוהדים נוביל במאמץ משותף את הכדורגל הישראלי להחזיר אותו למרכז הבמה וסדר היום הציבורי".




כלפון. "להחזיר את הכדורגל למרכז הבמה" (אתר מנהלת הליגה)


היו"ר היוצא חסון אמר: "לאחר ארבע שנים במנהלת ביקשתי לסיים את תפקידי. הייתה לי חוויה עסקית מאתגרת ומהנה שבאה לידי ביטוי בקידום תשתיות, שיפור חווית הצפייה וביצירת דפוסי ניהול בדרך של שקיפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי