בן זקן: עתידי? איפה שיש תוצאות מאמין שיש גם אופטימיות

בני בן זקן
בני בן זקן | בית"ר ירושלים, רשמי

המאמן נערך למשחק החוץ בשבת (20:30, ספורט1) מול היריבה שירדה מתחת לקו האדום. הצהובים שחורים יגיעו אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ובגביע

(גודל טקסט)

בני בן זקן, מאמנה של בית"ר ירושלים, ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ של הקבוצה בשבת  (20:30, שידור ישיר בספורט1) מול הפועל אשקלון. הצהובים שחורים התאוששו מההפסד החוץ למכבי נתניה 2:1 עם שני ניצחונות רצופים בליגה (1:3 בטדי על מכבי חיפה) ובגביע (0:2 בלוויטה על הפועל כפר סבא) ובן זקן ישמח להמשיך במומנטום.

מצד שני, אנתוני וארן הצטרף למצבת הפצועים של הקבוצה הכוללת גם את עידן ורד, שכבר שב אט אט לאימונים ועשוי להיות בסגל לקראת המשחק בטרנר מול הפועל באר שבע בסוף החודש.

בן זקן התייחס למשחק: "מגיעים למשחק מול קבוצה שנמצאת בתחתית כרגע ומצפים לא משחק לא פשוט כמו שהיו מול כל הקבוצות. מול אשקלון אף פעם לא פשוט, אף קבוצה לא באה לטייל שם. זה משחק חשוב עבורנו ונבוא מוכנים וזה מה שחשוב"

המאבקים של אשקלון בתחתית: "הדרך היחידה זה להתרכז אך ורק בעצמו, למקסם ולשפר את עצמנו. לשפר את המשחק שלנו וזה מה שנרצה לעשות גם במשחק הזה. מגיעים מוכנים עם ביטחון ורוצים להמשיך ביכולת שלנו"


בן זקן. מתרכז רק בבית"ר (בית"ר ירושלים, רשמי)

הפצועים: "מחר יהיה אימון מסכם נוכל לדעת יותר. קשה מאוד להעריך במדויק מי יהיה ומי לא. מחר נדע יותר".

עתידו: "אני מתעסק רק בשאלות על בית"ר ירושלים ולא רק בעצמי. לשמור על הדרך והתוצאות. כמו בכל דבר מאמין שאם שכשיש תוצאות, יש גם אופטימיות".


העומס:
"קודם כל התמודדנו עם רצף משחקים לא פשוט שימשיך בשבת. בשביל זה יש סגל שחקנים ארוך שמתחלק, כיד לא לאבד את השחקנים להמשך. עד עכשיו זה עובד די בסדר ואין לנו דברים שאנחנו מתחרטים לגביהם. נהיה יותר חכמים מחר לגבי ההמשך".


המאזן של אשקלון מול הקבוצות הגדולות:
"לא תמיד הקבוצה הגדולה יותר מנצחת בקלות. אשקלון אף פעם לא היה מגרש קל אנחנו פשוט מתכוננים למשחק כדורגל, לא משנה נגד מי. מאמינים ביכולת שלנו, אנחנו ברצף משחקים טוב עם יכולת טובה ופשוט להמשיך ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי