מסתמן: אלון חזן יעמוד על הקווים מול רומניה

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אודי ציטיאט

בצל ההמתנה לתוצאות הוועדה לחינת המבנה הארגוני ולפי הקמת וועדת האיתור, מאמן נבחרת הנוער צפוי להדריך את נבחרת ישראל במשחק הידידות מול רומניה בסוף מרץ

(גודל טקסט)

הוועדה המיוחדת שהקים יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני במטרה לבחון את המבנה הארגוני של הנבחרת הלאומית, אמורה לפרסם בתוך שבועיים את המסקנות אליהם הגיעו חברי הצוות אלי גוטמן, אלי אוחנה, חיים רביבו וד"ר איציק בן מלך, שאחריהם תוקם וועדת איתור למינוי המאמן הלאומי.

אם לא יוחלט על מאמן זר, שזאת החשיבה של רוב אנשי וועדת הבדיקה המתקיימת בימים אלו, הבחירה תהיה של וועדת האיתור מתוך ארבעה מועמדים, כאשר שני השמות המובילים הם ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס אליהם יצטרפו שמות נוספים על פי הסכמתם, בהם רוני לוי. הבחירה והמינוי יהיה למשך 4 שנים ואל הנבחרת יצטרף מנהל ספורטיבי שהיה שחקן עבר בנבחרת ישראל.

בינתיים מסתמן שהמאמן שיהיה על הקווים במשחק הידידותי נגד נבחרת רומניה בסוף חודש מרץ באצטדיון בנתניה יהיה, נכון לעכשיו, מאמן נבחרת הנוער אלון חזן. מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול ונבחרתו יהיו באותו הזמן בגרמניה וישחקו במוקדמות אליפות אירופה נגד הנבחרת הצעירה של גרמניה שניצחה כאן את ישראל 2:5. גם המנהל הספורטיבי ניר לוין מתוכנן להיות עם הנבחרת הצעירה ואם לא יהיה שינוי ולוין יישאר בארץ, חזן יאמן נגד רומניה.


חזן. יעמוד על הקווים מול רומניה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי