צפו בתקציר: רק 1:1 להפועל חיפה מול הפועל רעננה, שקופחה

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

קלינגר חלם על הצהרת אליפות, אך איבד נקודות בנתניה אחרי סדרת החמצות של בן בסט. זיקרי (8) כבש מבישול של דסה שהורחק יחד עם קורצקי. פלקושצ'נקו (47) איזן, תצוגה פושרת לחכמון שפספס שני פנדלים

(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול מכבי חיפה, ניר קלינגר טען כי ניצחון של הפועל חיפה אצל הפועל רעננה יוביל להצהרה חד משמעית על האליפות. היום (שבת), במשחק שפתח את המחזור ה-22 בליגת העל, הקבוצה של קלינגר הסתפקה ב-1:1 באצטדיון בנתניה ונדמה כי השאיפות של המאמן שלה ישארו בגדר שאיפות. האורחת איבדה נקודות משמעותיות במרדף אחרי הפסגה, והיא עם שני ניצחונות בלבד מששת המחזורים האחרונים. 


המפגש בנתניה נפתח בשליטה מרשימה של המארחת. אור דסה בישל לרועי זיקרי את הראשון שלו העונה בליגת העל כבר אחרי שמונה דקות, ומשם רעננה הייתה קרובה להכפלת היתרון. לצערה, תצוגת שיפוט של אלי חכמון פגעה בה בצורה קשה. זה התחיל עם כרטיס צהוב לשמעון אבוחצירה, אחרי שהוא ספק הוכשל ברחבה. לאחר מכן הגיע הכשלה ברורה על זיקרי ברחבה, שהעניקה גם לו צהוב. בתווך, דסה ספג שני כרטיסים צהובים תוך ארבע דקות והותיר את רעננה בעשרה שחקנים. ההחלטות של חכמון הובילו לכעס מצד קורצקי, שמחה והורחק. 




קלינגר הגיב במהרה והכניס בפתיחת המחצית את מקסים פלקושצ'נקו, פחות מדקה הספיקה לקשר והוא הכניע את גיירמו ויסקארה. משם, האורחת השתלטה על המשחק אבל סיפקה אין ספור החמצות. גילי ורמוט ועדן בן בסט התחרו מי מסוגל לפספס בצורה רשלנית יותר מול ויסקארה. גם החילופים של שני המאמנים לא הועילו, בדרך לחלוקת נקודות בנתניה כאשר המארחת עדיין ללא ניצחון בכורה העונה. רעננה תפגוש במחזור הבא את מכבי תל אביב, הפועל חיפה תארח את נתניה. 



נשאר רק עם הצהרה. קלינגר (אודי צטיאט) 


הרכבים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, גיא ליפקה, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נימניה ניקוליץ', אור דסה, כרם ארשיד (רועי שוקרני, 78), רועי זיקרי (מוחמד כליבאת, 68), שמעון אבוחצירה (עידו לוי, 87).


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריקו מיטרבסקי, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי (מקסים פלקושצ'נקו, 46), גל אראל (יוסיפ איבאנצ'יץ', 74), ראדו גנסארי, גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלון תורג'מן (עידן גולן, 84). 



הגיעו לתמוך. אוהדי הפועל חיפה (אודי צטיאט) 


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בנתניה יצא לדרך לעיניי כ-1,600 אוהדים! 


דקה 8, רעננה עלתה ל-0:1: אבוחצירה הוריד כדור לדסה במרכז המגרש והוא דהר קדימה. הקשר מצא את זיקרי בתוך הרחבה והחלוץ בקלילות הכניע את שטקוס. שער בכורה של זיקרי העונה בליגת העל. 


דקה 12: ניסיון ראשון של האורחת. תורג'מן יצא קדימה והעביר רוחב לעבר בן בסט, שלא הגיע. שיימן אסף את הכדור והרים כדור חד, ויסקארה היה במקום וקלט. 


דקה 19: דסה שוב יצא קדימה והפעם מצא את אבוחצירה, שחדר לרחבה ופגע בברסקי. החלוץ ספג כרטיס צהוב. 



בישול חכם. דסה (אודי צטיאט) 


דקה 32: גם דסה נכנס לפנקס. הקשר ספג צהוב אחרי תיקול על אראל. 


דקה 36: עוד התקפה נהדרת של רעננה. דסה חתך את ההגנה עם הקשתה מושלמת לעבר ארשיד, שנעצר אצל שטקוס ממצב שממנו חייבים להבקיע. דקה לאחר מכן, דסה ביצע עבירה מטופשת במרכז המגרש על בן בסט, ספג כרטיס צהוב שני והותיר את המארחת בעשרה שחקנים. 



בישל, שיחק נהדר ואז הורחק. דסה (אודי צטיאט) 


דקה 38: טעות חמורה של חכמון. זיקרי יצא לדהירה, עבר שלושה שחקנים וחדר לרחבה. קפילוטו הכשיל את החלוץ, אבל במקום פנדל – זיקרי ספג צהוב. הכעס של קורצקי עלה לו בהרחקה, והוא עלה אל היציע. 


דקה 45+1: אראל נותר חופשי על סף הרחבה, אבל הבעיטה שלו פספסה את המסגרת של ויסקארה. 


בן בסט מול ויסקארה (אודי צטיאט) 


דקה 46: קלינגר הכניס את פלקושצ'נקו במקום ברסקי, האם זה יוביל את השינוי עבור האורחת?


דקה 47, הפועל חיפה איזנה ל-1:1: פלקושצ'נקו ניצל תרדמת בהגנה של רעננה ועם בעיטה חזקה מסף הרחבה הכניע את ויסקארה. מיקום רע של השוער, הפועל חיפה שוב בעניינים. 



נכנס וכבש. פלקושצ'נקו (אודי צטיאט) 


דקה 58: התקפה נהדרת של האורחת. ורמוט חדר לרחבה ומצא את תורג'מן, שהחזיר לו. הקשר ניסה לבעוט וכשל ברגע האמת, בן בסט קטף את הכדור החוזר וירה אל המשקוף. דקה לאחר מכן, גם אבוחצירה נעצר, הפעם בקורה, עם וולה נהדר.


דקה 60: עוד התקפה טובה של האורחת, שהשתלטה על מרכז המגרש. ורמוט מצא את מלול, שמסר לגינסארי. האחרון העביר רוחב נהדר לבן בסט, אבל הוא משלושה מטרים ירה מחוץ למסגרת. 


דקה 67: הלחץ של האורחת מתגבר. שוב פעם מלול יצא קדימה והרים כדור איכותי, בן בסט נגח בצורה רשלנית. החמצה משמעותית שלישית של החלוץ. 


דקה 87: חילוף אחרון של קורצקי, ששאג לעבר בונדר להכניס את עידו לוי. הבלם תפס את מקומו של אבוחצירה, ועיבה את מרכז ההגנה של המארחת. 


עדיין ללא ניצחון ביתי. אוהדי רעננה (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי