וארן: אשמח לשחק בנבחרת ישראל, זה יהיה חלום

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

החלוץ שבלט ב-1:3 על הפועל אשקלון ממשיך בכושר הנהדר. "אלוהים נגע בו השנה", אמרו במועדון מהבירה, בו החלו לדבר על אליפות בחדרי חדרים. מחמאות גם לקונטה, קלאודמיר ושכטר. ורד עשוי לחזור לאימוני הקבוצה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בעונה החלומית שלה ואמש טיפסה הקבוצה, לפחות באופן זמני, אל המקום הראשון בטבלה אחרי נצחון חוץ יקר 1:3 נגד הפועל אשקלון המתפרקת. כלפי חוץ ובראיונות, מקפידים אנשי הקבוצה שלא להזכיר את המילה אליפות, אך בחדרי חדרים אומרים שיש השנה הזדמנות פז לעשות העונה את הבלתי יאומן ולזכות בתואר הנכסף. יחד עם זאת, אומרים בבית"ר שהקרב נגד מכבי תל אביב והפועל באר שבע, צפוי להיות קשה מאוד והכל עדיין פתוח לחלוטין בצמרת.

זה לא היה משחק גדול של בית"ר מבחינת היכולת, אבל כפי שקרה בהרבה משחקים העונה, מצליחה הקבוצה לנצח ובעיקר לכבוש בלי הפסקה, כאשר אחרי המשחק אתמול עומד מאזן הכיבושים של הירושלמים על 52 שערי זכות. "הכל מתחבר לנו העונה", אמר גורם בבית"ר בסיום המשחק. "מה עוד אפשר להגיד? בכל משחק אנחנו קרובים לקבל התקפת לב, אבל איכשהו העונה, הדברים מתחברים ןמסתדרים בסופו של דבר. הכל הולך קשה, אנחנו לא מבריקים, אבל מה זה משנה בכלל? בסוף רושמים נצחון ועוד נצחון ובאמת שקשה להסביר או לתאר את מה שעובר העונה על הקבוצה", הוסיף הגורם.

מי שעמד במוקד העניינים בסיום היה החלוץ אנתוני וארן שנכנס כמחליף בדקה ה-85 וכבש את שער היתרון כעבור דקה וחצי בלבד. זה היה שער הליגה השמיני של וארן, שסובל מפציעה בגבו וכלל לא היה אמור לשחק אמש. "כנראה שאלוהים נגע בו השנה", אמר גורם במועדון על החלוץ היהודי-צרפתי שלא מפסיק לכבוש. "אנתוני הוא דוגמא לשחקן נשמה, שעובד קשה בשביל הקבוצה וכל מילה עליו פשוט מיותרת".

"אני מרגיש מצוין, התפקיד שלי הוא להבקיע גולים וזה מה שאני יודע לעשות", אמר וארן בסיום המשחק. החלוץ שקיבל עיסוי בגבו, דקות ספורות לפני שנכנס כמחליף והכריע את המשחק, סיפר על הכאבים מהם סבל לאורך כל השבוע: "סבלתי מכאבי גב כל השבוע, באימון האחרון היו לי כאבי תופת ויצאתי החוצה. היה כיוון שלא אהיה בכלל בסגל, אבל דיברתי עם המאמן וקיבלנו החלטה שאקח כדור נגד כאבים ואם ארגיש טוב אהיה בסגל, כנראה שלקחנו החלטה נכונה".


וארן. בקרוב בכחול לבן? (דני מרון)

וארן נשאל האם האם הוא חושב שהוא צריך לקבל זימון לנבחרת והשיב בהתרגשות: "עד לפני כמה חודשים בכלל לא חשבתי על זה. אני אשמח לשחק בנבחרת ישראל, זה יהיה חלום בשבילי. אני יהודי, עם תעודת זהות ואני רוצה לשחק בנבחרת, הלוואי שזה יקרה".

בבית"ר החמיאו בסיום גם לאנטואן קונטה, קלאודמיר שכבש את שערו השמיני העונה (כולם בפנדלים ובעיטות חופשיות) וכמובן לקפטן איתי שכטר. "קונטה חוזר לכושר ונראה מצוין במשחקים האחרונים. כשהוא טוב, הוא תוספת כוח מאוד משמעותית לחלק האחורי שלנו", אמרו בבית"ר.

במועדון מקווים שסאגת הארכת החוזה של הקפטן שכטר תיפתר בקרוב. שכטר שמסיים את חוזהו בסיום העונה מבקש חוזה לשנתיים ועד כה קיבל הצעה לעונה אחת בלבד. בבית"ר הביעו אופטימיות גדולה והעריכו כי בסופו של דבר יגיעו הצדדים לעמק השווה, ושכטר ימשיך במדים הצהובים-שחורים גם בעונות הקרובות.


קונטה. תוספת כוח משמעותית לחלק האחורי (דני מרון)

מי שצפוי להיעדר בימים הקרובים ואולי אף יותר מזה, הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שסובל מכאבים בברכו, ולא נכלל אמש בסגל. במשחקים האחרונים, שיחק הקשר, למרות כאבים עזים בברכו וייתכן שבשל כך הפציעה הוחמרה. הברזילאי ייבדק השבוע לאבחן את חומרת הפגיעה וצפוי להחמיץ לפחות את משחק הליגה הבא, נגד בני יהודה בטדי.

הקשר עידן ורד, שמחלים אט אט וכבר חזר לאימוני כושר ואימונים עם כדור, ינסה השבוע להצטרף לאימונים מלאים עם הקבוצה. ורד שסובל בחודשים האחרונים, מבעיה במערכת העיכול, הצליח להעלות בחזרה את משקלו ובימים האחרונים, סיפר לחבריו כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב ואופטימי בנוגע לחזרתו לסגל בעוד שבועות ספורים בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי