"זה הבישול ה-36,943 של דה בריינה". צפו במופע של הבלגי

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | AFP

הסיטיזנס הביסו 1:5 את לסטר בעוד הצגה. אגוארו כבש רביעייה ושבר עוד כמה שיאים, פפ: "סרחיו מדהים ברחבה ולגבי קווין נגמרו לי הסופרלטיבים". סאנדיי טיימס: "לדה בריינה יש כאילו טלסקופ בגרביים"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי הביסה אתמול 1:5 את לסטר באצטדיון איתיחאד, והמשיכה להראות שוב לכל הליגה שהיא לא מתכוונת להשאיר לאף אחת סיכוי בקרב על האליפות שכבר נראה סגור.


סרחיו אגוארו כבש רביעייה במחצית השנייה, ולראשונה כבש במדי סיטי בשבעה משחקים בית רצופים בכל המסגרות. בנוסף הארגנטינאי כבש כבר 28 שערים העונה בכל המסגרות, מהם 21 בליגה והוא מאיים על הארי קיין בקרב על תואר מלך השערים. השער הרביעי של אגוארו נבחר כיפה במשחק. אף שחקן בהיסטוריה של הפרמיירליג לא כבש שלוש פעמים ארבעה שערים במשחק ליגה.



פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק: "אגוארו בעל כישרון מדהים ברחבה. אנחנו מנסים ליצור לו הרבה מצבים כדי שיכבוש והוא תמיד עושה את זה. אני מברך אותו בגלל שזה לא קל להבקיע ארבעה שערים במשחק אחד".


A very valuable three points coupled with brilliant team play. And very happy for the goals ⚽⚽⚽⚽Thanks to everyone for your full support. C'mon City!!! pic.twitter.com/5HYzLwEFGw

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) 10 בפברואר 2018


הקושי נגד לסטר: "היה קשה לשחק נגדם מחצית ראשונה אחרי ששיחקו במערך 4-5-1, אבל בחצי השני היה קל יותר כשהיו לנו יותר מרווחים".


הריצה לאליפות:
"ההמלצה שלי לשחקנים לא להסתכל כל פעם כמה משחקים נותרו לסיום. לחשוב על המשחק הבא תמיד. בכל פעם שאיבדנו נקודות ניצחנו במשחק הבא. חשוב שנשמור על עקביות. אם נזכה בתואר זה יהיה משהו מיוחד עבורנו".


בנוסף הזכיר פפ הזכיר שסיטי סובלת מפציעות רבות ומשחקת בלי גבריאל ז'סוס, דויד סילבה ובנג'מין מנדי בין היתר. ביום שלישי היא תשחק נגד באזל באלופות.


שחקן נוסף שעשה היסטוריה הוא ג'יימי וארדי נכנס להיסטוריה של הפרמייר-ליג אחרי שהשווה זמנית נגד סיטי ל-1:1 והיה לשחקן הראשון שכבש באותה עונה נגד כל שש הגדולות. "הוא הוכיח את עצמו במשחקים הגדולים וזו תקווה למשחקי הנבחרת", נכתב ב"סאן". החלוץ האנגלי כבש 13 שערי ליגה העונה ו-14 בכל המסגרות. 



ממשיכים לשבור שיאים בדרך לתואר. שחקני סיטי (Gettyimages)



עוד שחקן שקיבל שבחים הוא קווין דה בריינה שבישל שלושה שערים. מגן הקבוצה בנז'מן מנדי הפצוע, שפעיל מאוד ברשתות החברתיות כנראה מרוב שעמום שהוא לא משחק צייץ: "זה הבישול ה-36,943 של דה בריינה". לאחר מכן טען: "בעצם התכוונתי ל-36,944" והעלה עוד ציוץ בו נראה אדם שאומר: "עוד אחד ועוד אחד ועד אחד".


"סאנדיי מירור" כתב שדה בריינה היה כל כך טוב שלמרות ארבעת השערים של אגוארו הוא הקדים את הארגנטיני ונבחר למצטיין במגרש. "המסירות שלו היו כל כך מדויקות שהיה נדמה שיש לו טלסקופ צמוד בגרביים. מסירות מדהימות שמעידות עד כמה השחקן הזה מושלם".


36942 assist from De Bruyne pic.twitter.com/XTlhcF4can

— Benjamin Mendy (@benmendy23) February 10, 2018

Make that 36944

— Benjamin Mendy (@benmendy23) February 10, 2018


פפ אמר על דה בריינה: "נגמרו לי כבר המילים לתאר איזה שחקן מדהים הוא. אחד הטובים באירופה. זה ענק. אני יכול לדבר במילים, אבל הוא מדבר במעשים ומספרים על המגרש. קווין גם רץ הכי הרבה ולוחם הכי הרבה על המגרש".


בסך הכל דה בריינה בישל שלושה שערים במשחק ועד כה בישל 18 שערים ומוביל בבישולים באירופה. סוכנו פטריק דה קוסטר אמר שהוא מקבל שיחות רבות מקבוצות כמו ריאל מדריד וברצלונה שמתעניינות בקשר, אבל הוא מרגיש נפלא בסיטי ויישאר שם עוד כמה שנים. "אולי הוא יסיים את הקריירה ב-MLS. הוא מאוד אוהב את ארצות הברית והתרבות שלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי