נשות שחקני פ.ס.ז' נגד המאמן: "איפה הייתה הטקטיקה?"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | AFP

בת הזוג של די מריה: "המאמצים+שערים+רגעים טובים שווים ספסל", בת הזוג של טיאגו סילבה: "על איזה טקטיקה מדברים?". ניימאר ניסה להרגיע: שום דבר לא הוכרע, יש עוד גומלין. טוב לי בפ.ס.ז'"

(גודל טקסט)
אכזבה עצומה בפאריס סן ז'רמן אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד ב"סנטיאגו ברנבאו" במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. וגם התקשורת הצרפתית לא חסכה ביקורת מהמאמן אונאי אמרי שאיבד את היתרון 0:1 במחצית הראשונה.


באתר "ל'אקיפ" נכתב: "סערה!", אבל הגרסה המודפסת של העיתון הייתה קצת יותר אופטימית עם הכותרת: "זה עוד לא גמור". העיתון כתב שפאריס סן ז'רמן למדה לקח מההפסד 6:1 בעונה שעברה לברצלונה ועשתה הדמיה לפני המשחק מול ריאל מדריד, אבל היא צריכה עוד לשפר זאת. "הם התמוטטו בסיום ותוך שלוש דקות עברו מ-1:1 מבטיח להפסד 3:1 ועכשיו יהיה קשה לעשות קאמבק". על המאמן נאמר: "הוא איבד מעט מהקרדיט שנתנו לו. המשחק היה מהיר מאוד עם הרבה מרווחים שנתנו הפריסאים לשחקני ריאל מדריד וזה לא היה משחק טיפוסי לפ.ס.ז'".



העיתון האשים את ההגנה של פ.ס.ז' שנכנסה לפאניקה מול הלחץ של ריאל מדריד. "אנטרו אנריקה המנהל המקצועי חיפש כל הקיץ קשר והביא את ג'ובאני לו צ'לסו שטעה בפנדל". "לה למונד" כתב: "ריאל מדריד לימדה את פ.ס.ז' לקח. השחקנים של פ.ס.ז' התמוטטו. המשחק היה ביד שלהם עם התיקו. אולי הם יקבלו השראה מברצלונה שעשתה את הרמונטדה נגדם בשנה שעברה".



« CE N'EST PAS FINI »#PSG#RealPSG (L'Équipe) pic.twitter.com/RaR9ieCOvC

— PSG Society (@PSGsociety) 14 בפברואר 2018

"לה פיגרו" כתב: "רונאלדו תיסכל את פ.ס.ז'. המשימה בגומלין תהיה מסובכת. הפריסאים יכולים לבוא בטענות לעצמם בלבד בגלל שהוליכו, אבל נשברו בעיקר מנטלית. אמרי הפתיע עם שלושה שחקנים שלא ציפו שישחקו כמו קימפבה, יורי ולו צ'לסו. אולי שתי הבחירות הראשונות היו טובות, אבל לא השלישית. העתיד של המאמן בספק עכשיו https. הוא לא מצא את המפתחות לאיך לעמוד מול הלחץ של ריאל מדריד". גם "לה פריזיאן" טען: "שחקני פ.ס.ז' התמוטטו".


לו צ'לסו האומלל קיבל ציון 2 בל'אקיפ. הנה הציונים של שתי הקבוצות. שלישיית MCN קיבלו 4 כל אחד בעוד שבריאל מדריד רונאלדו, איסקו ומודריץ' קיבלו כל אחד ציון 7.


L'Equipe's Real Madrid 3-1 PSG player ratings. #UCLpic.twitter.com/rOCdP0uQod

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 14 בפברואר 2018

המאמן אונאי אמרי אמר בסיום: "לא הגיעה לנו התוצאה הזאת. אם השופט היה נייטרלי היינו יכולים לסיים בתיקו או אפילו לנצח. השופט קיפח אותנו. אמרו לי שהייתה יד של סרחיו ראמוס. לא ראיתי, אבל השחקנים אמרו לי. השופט היה צריך לשרוק לפנדל. יכולנו לחזור ל-2:2 והתוצאה היתה שונה".


למרות התוצאה הלא טובה אמר המאמן: "אני אופטימי שאפשר יהיה לעשות קאמבק. אם היינו מדויקים יותר התוצאה היתה יכולה להיות אחרת. ברור שהם הפיבוריטים לעלות לרבע כי הם זכו שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות באלופות". בעקבות הטענות של המאמן נכתב ב"מארקה" שלא היה פנדל של ראמוס כי היד שלו היתה צמודה לגוף.



שחקני פאריס והשופט. הגיע פנדל? (AFP)


גם נשות השחקנים כועסות על המאמן. והפעם התור של בנות הזוג של טיאגו סילבה ואנחל די מריה, שסופסלו מול הבלאנקוס, להוציא קיטור. חורחלינה קרדוסו כתבה ברשתות החברתיות: "כל המאמצים שלך + העבודה הנוספת שלך + השערים + הבישולים + הרגעים הטובים בקבוצה = הספסל". לאחר מכן היא עקצה את אמרי: "אבל אנחנו לא מבינות כלום בכדורגל. אנחנו רק נשים. קדימה פאריס!".


גם אשתו של טיאגו סילבה איזבלה דה סילבה תהתה בקול רם למה המאמן החליט לספסל את בעלה שהוא גם קפטן הקבוצה ולהציב במקומו בהרכב את הצעיר פרסנל קימפמבה: "טקטיקה? איזה טקטיקה. היכן בדיוק הטקטיקה במקרה זה?".


#RMAPSG : La colère des femmes de Di María et de Thiago Silva.

« Tactique, tactique ? Quelle tactique ? Arf… »

« Tes efforts + ton super travail + tes buts + tes passes décisives + ta meilleure forme = BANC.
Mais nous ne comprenons rien au foot, nous sommes des femmes… » pic.twitter.com/ExVSBJLxVD

— Mordu 2 Foot (@Mordu2Foot) February 15, 2018


כוכבי פ.ס.ז' ניימאר ודני אלבס טענו ששום דבר לא נגמר. ניימאר נשאל אם יגיע לריאל מדריד וענה: "טוב לי בפ.ס.ז'. אני רוצה לזכות בתארים איתם ויש לי חוזה בקבוצה. שום דבר לא הוכרע. יש עוד גומלין". אלבס הוסיף: "אם ריאל מדריד רוצה לעבור אותנו היא תצטרך לשחק טוב מאוד בגומלין. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל בברנבאו אתה לא יכול לנוח לרגע על זרי הדפנה". גם נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי שהיה מאוכזב מאוד מההפסד, הבהיר שניימאר יישאר בפ.ס.ז'.


אדריאן ראביו שכבש את שער היתרון לפ.ס.ז' אמר אחרי המשחק: "זה קל להבקיע שמונה שערים מול דיז'ון, אבל במשחק כזה אתה צריך להיות תכליתי. ננסה לחזור בגומלין, אבל אם מתחילים את המשחק בפיגור 3:1 זה לא יהיה קל. לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו ואם אתה משחק נגד קבוצות כאלה הן מענישות אותך בשתיים-שלוש הזדמנויות". בדיז'ון התרגזו על העקיצה של ראביו עליהם וענו בצורה הומוריסטית לטענות שלו שקל להבקיע נגד דיז'ון וקשה מול ריאל מדריד: "אנחנו נתנו לפ.ס.ז' את כל הביטחון להצליח מול ריאל מדריד ומה הם עשו עם זה?".


On a tout fait pour mettre le @PSG_inside en confiance avant le @realmadrid…. Et voilà comment ils nous remercient !

Bon du coup on a quand même parlé du #DFCO en soirée @ChampionsLeague ! pic.twitter.com/UgG5Oz81Z2

— Dijon FCO (@DFCO_Officiel) 14 בפברואר 2018


הקשר האיטלקי מרקו וראטי היה יותר אופטימי: "אנחנו צריכים לעלות בגומלין עם ביטחון שאפשר לעשות מהפך". וראטי נשאל בסיום עם על אפשרות שיעבור לברצלונה ולא שלל אותה: "ברצלונה? לא יודע. אני בפ.ס.ז' וטוב לי כאן. אם ירצו למכור אותי זה משהו אחר. אני מאמין בפרויקט שלהם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי