יעקובוביץ' יחליף את קינדה, שצפוי להיעדר תקופה ארוכה

מהראן ראדי וגדי קינדה
מהראן ראדי וגדי קינדה | דני מרון

לפני המפגש מול הפועל עכו (פריצות בספורט4 ב-18:05), צרה קשה לקבוצה של תורג'מן אחרי שהקשר נפגע באימון המסכם ברצועות הברך. סיסוקו ואליהו צפויים לפתוח אצל טוויזר

(גודל טקסט)

כשהיא רק נקודה אחת מעל הקו האדום תארח מחר מ.ס. אשדוד במגרשה את האחרונה בטבלה, הפועל עכו. במהלך האימונים האחרונים שוחחו השחקנים שוב ושוב בינם לבין עצמם על "קללת" המגרש הביתי בו לא ניצחו אפילו פעם אחת העונה. בקרב השחקנים שורר ביטחון כי אפשר וצריך לנצח את העכואים ולהגיע למחזור הבא בעמדה טובה יותר למשחק החוץ נגד הפועל רעננה.


הקפטן והמגן הימני, טום בן זקן, שלא שיחק במחזור הקודם נגד הפועל באר שבע, מרותק לביתו בשל שפעת שהתפתחה, ויצחק אספה אמור להמשיך לקבל את חולצת ההרכב הפותח ולפקוח עין על חלוץ הפועל עכו בן אז'ובל.



להרכב אמור לשוב הקשר האחורי, וובה בראון, שלא שיחק נגד ב"ש בשל צבירת כרטיסים צהובים. גדי קינדה שספג צהוב מספר 9 ישחק ויחמיץ את משחק הליגה הבא נגד הפועל רעננה. מאוחר יותר, גדי קינדה נפגע באימון ומי שצפוי להחליפו הוא יובל יעקובוביץ'. הקשר עשוי להיעדר תקופה ארוכה, אחרי שנפגע ברצועות הברך. 



עמיר תורג'מן. יזכה לראות ניצחון בית ראשון העונה? (דני מרון)


המאמן, עמיר תורג'מן, הבהיר לשחקניו כי במאבקי תחתית והישרדות חובה להביא את רוח הלחימה, המחויבות והנתינה למען הקבוצה ורק לאחר מכן מגיע הכדורגל היפה. "מצפה לנו מחר משחק קשה נגד קבוצה שמאד השתפרה לאחרונה", אמר תורג'מן לקראת המשחק, "נגיע מוכנים וממוקדים כדי לעשות את הדברים כמו שצריך, כי לא מעניין אותי להישאר עם התשבוחות שקיבלנו אחרי ב"ש, אלא עם הנקודות שנצבור אחרי עכו. נצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שאנחנו ראויים למחמאות שקיבלנו לאחרונה אבל מה שחשוב זה שנעשה את התוצאה ונשאיר את הנקודות בבית".


בעכו בטוחים: "ניצחון על אשדוד ואנחנו חזק בתמונה"

כמו באשדוד, כך גם בעכו מספרים על דריכות שיא לקראת המשחק. "ניצחון במשחק הזה ואנחנו חזק בתמונה" אמרו בעכו והוסיפו: "אם נגיע באותה מחויבות כמו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב וננצל את ההזדמנויות שלנו נוכל לחזור עם ניצחון כמו שעשינו מול רעננה".


מבחינה מקצועית המאמן איציק טוויזר יקבל בחזרה את הבלם מחמדו סיסוקו וגם ינון אליהו שערך אתמול אימון מלא צפוי להיות כשיר. במידה שאליהו ישחק, אז לוטם זינו צפוי להיות מוסט לקישור לצדם של ברונו איבה ובן רייכרט וגבי קניקובסקי יפתח את המשחק על הספסל. גם בחוד ישנה התלבטות בין פיטר אוניקאצי לעליקו באלה.



איציק טוויזר. ניצחון באשדוד ישאיר סיכוי לקבוצה שלו (ערן לוף)


השוער רם שטראוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לאחר ששיחקנו טוב מול מכבי תל אביב אבל לצערי לא ניצחנו. אשדוד קבוצה טובה אבל גם אנחנו בכושר מצוין. באופן אישי אני בכושר טוב ונותן 200 אחוז בכל משחק ומקווה שזה ימשיך כך עד לסיום העונה. אין לי ספק שאם נשמור על רשת נקייה, נוכל לחזור הביתה עם ניצחון".


הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד : יואב ג'רפי, יצחק אספה, איגור פיליפנקה, ויקטור גאנב, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, שחר פיבן, דן ביטון, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.


הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מתן בלטקסה, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, בן רייכרט, גבי קניקובסקי (לוטם זינו), פיטר אוניקאצי (עליקו באלה), בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי