רוטן: אני מאוד מאוכזב, היינו צריכים להבקיע כמה שערים

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:0 לבני סכנין: "הגיעו לנו נקודות מהמשחק הזה". בנין: "מקווה שהתוצאה הזו תוציא אותנו לדרך חדשה, שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות לאמן את קנדיל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הנדנדה של מכבי חיפה נמשכת. אחרי ה-0:4 בשבוע שעבר על עירוני קריית שמונה, הירוקים הפסידו הערב (שבת) 1:0 לבני סכנין והם מתחילים להבין מה מצפה להם בחודשיים הקרובים – קבוצות שיעקצו ויתגוננו.

מאמן הירוקים, פרד רוטן, אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב. הגיו לנו נקודות, אבל אני מאוכזב מהתצוגה במחצית הראשונה. היינו צריכים להבקיע שערים בחצי השני. הגענו למצבים, אבל זו המציאות. היו לנו הרבה הזדמנויות, חמש או שש, וחבל".

התוצאות הגרועות במשחקי החוץ: "אני לא מדבר על העבר, אלא על המשחק הזה. אני לא יודע מה היה פה בעבר, זה רק משחק החוץ השני. במשחק הזה היינו צריכים להבקיע שערים".

מאמן המנצחת, טל בנין, היה מאושר: "זה הלך קשה. התוצאות האחרונות היו נגדנו. אנחנו מנסים לשנות את המגמה. אומנם הסתגרנו בחלק השני כי חסר לנו אוויר והיינו צריכים את התוצאה, אבל אנחנו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל ולהבקיע שערים".

טל בנין. נושם לרווחה (ערן לוף)
טל בנין. נושם לרווחה (ערן לוף)

הכושר הגופני: "מבחינתי אנחנו בתקופת הכנה בחודש שאני פה. אבל יש שיפור ואני מרוצה מההשקעה ומהגישה של השחקנים".

מאבקי התחתית: "אני לא מסתכל מה הקבוצות האחרות עושות. היינו שווים ניצחונות בחלק מהמשחקים האחרונים, ואני מקווה שהתוצאה הזו תוציא אותנו לדרך חדשה".


על מחמוד קנדיל
: "הוא אדם נפלא ואיש של אמונה. אני שמח מאוד שנפל בחלקי לאמן אותו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי