בהפועל חיפה ביקשו משיימן: תדחה את ההחלטה לקיץ

שמואל שיימן
שמואל שיימן | ערן לוף

במועדון שיבחו את קלינגר על ה-0:2 מול נתניה: "הפתיע אותם". המאמן על מגעיו של המגן עם ב"ש: "שמואל הודה שעשה טעות, הסוכנים נופלים למקומות שהם לא צריכים ליפול, יש לנו יחסים טובים עם אלונה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה רבה בהפועל חיפה לאחר הניצחון הביתי אמש (ראשון), 0:2 על מכבי נתניה. במועדון רצו להשכיח את ההפסד בסיבוב הראשון ובעיקר להוכיח כי גם מול יריבה ישירה בפלייאוף העליון יכולה חיפה להשיג ניצחון במשחקי הבית.

במועדון שיבחו את המאמן ניר קלינגר שהחליט להפתיע את נתניה כאשר עלה בשיטת שלושת הבלמים ולמעשה חיסל לחלוטין את ההתקפה הקטלנית של הצהובים. "קלינגר הפתיע את נתניה והוכיח ביחד עם השחקנים שיש לקבוצה הזאת מה למכור גם בפלייאוף העליון וכי ההצהרות על רצון להגיע לאירופה מציאותיות", אמרו במועדון.

קלינגר עצמו אמר לאחר המשחק: "הפתענו את נתניה. הייתה לנו בעיה במשחקים האחרונים בפתיחת המשחק ובמשחק הזה זאת הייתה הפתיחה הטובה ביותר מתחילת העונה. שיטת המשחק מול נתניה הצריכה חשיבה עמוקה יותר ואני שמח שבאנו מוכנים".

גם לאחר המשחק דובר לא מעט על ספסולו של המגן שמואל שיימן ועתידו של השחקן בקבוצה. גם הבעלים יואב כץ, גם סגן הנשיא דורון אוסידון וגם קלינגר עצמו שוחחו עם השחקן וביקשו ממנו לדחות את ההחלטה לגבי עתידו בעונה הבאה לקיץ כדי שיהיה מרוכז עד לסיום העונה במטרות של הקבוצה. קלינגר: "נכנסתי לתמונה השבוע. כל אחד מהשחקנים הוא כמו אח קטן בשבילי. שמואל עשה טעות ומי שמתנהל סביבו עשה טעות. מה שבאר שבע עשתה לא לעניין. הוא לא היה מרוכז. הייתה המולה גדולה סביבו. אני יודע ששמואל לא חתם בבאר שבע ואולי יחתום שם או כאן בקיץ, מה שבטוח שאני מקווה שיתנו לנו שקט עד הקיץ. אנחנו ניפגש עוד העונה מול באר שבע וזה לא מרגיש לי טוב. ראיתי את הקהל שלנו לא מקלל ולא שורק לו בוז ושמואל בעצמו היה עם השחקנים בחגיגות בסיום המשחק. הוא הודה בפניי שעשה טעות. אני ויואב ביחסים טובים עם אלונה. אם הכל יסתדר גם זה ייסלח. לשחקני כדורגל יש סוכנים והם נופלים למקומות שהם לא צריכים ליפול. שמואל מאוד אוהב את הפועל חיפה".

שמואל שיימן. לחצים מכל הצדדים (ערן לוף)
שמואל שיימן. לחצים מכל הצדדים (ערן לוף)

בכל מקרה הקבוצה צפויה להעמיד את השחקן לדין בעקבות העובדה שלא נשאר לאסיפה במהלך השבוע שעבר. מי שפתח במקומו היה המגן הוותיק חיים מגרלשווילי, שהיה בין הטובים בשחקני חיפה ואמר בסיום: "היה משחק טוב מאוד של כולם ואני מקווה שנמשיך ככה. אנחנו נתעורר מחר בבוקר ונחשוב כיצד לנצח את מכבי תל אביב. אנחנו מאוד מגובשים העונה וגם כאלה שלא משחקים, לא עושים פרצופים. זאת אחת העונות הכייפיות שלי ואני מאוד אמיתי וריאלי. שמואל נותן עונה גדולה ואני לא יכול לדפוק בדלת כי הוא בכושר מצוין".

ניר קלינגר. הפתיע את דראפיץ' (ערן לוף)
ניר קלינגר. הפתיע את דראפיץ' (ערן לוף) 

הבעלים יואב כץ ימשיך השבוע בשיחות עם הבלם הרומני גבריאל תמאש ועם החלוץ אלון תורג'מן וינסה להגיע עם השניים על המשך ההתקשרות בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי