גורם בבית"ר ירושלים: ברור שקלאודמיר ימשיך גם בעונה הבאה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

שביעות רצון גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:2 על בני יהודה, שהעלה את הקבוצה למקום השני: "טוב לנו שמדברים רק על ב"ש ומכבי". מחמאות לברזילאי, קליימן וסילבסטר. גולדברג: "לא יהיה קל בטרנר"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סימנה לעצמה אמש (שני) וי נוסף על לוח המשחקים אחרי שגברה 0:2 על בני יהודה. בית"ר עלתה למקום השני ונצמדה עם מרחק נקודה אחת בלבד להפועל באר שבע בפסגת הטבלה. הבעלים אלי טביב ששב אמש ממיאמי ונכח במשחק ראה את קבוצתו רושמת נצחון נוסף ושולחת הצהרת כוונות חד משמעית לשאר הקבוצות בכל הנוגע לקרב על צלחת האליפות.

בשבוע הבא תצא בית"ר לקרב לוהט בטרנר, במה שבהחלט אפשר לכנות משחק העונה, כשנותרו עוד שלושה משחקים בלבד לסיום הליגה הסדירה. הניצחון הזה וקצב צבירת הנקודות של הירושלמים מבהירים באופן סופי וחד משמעי שבית"ר היא חלק בלתי נפרד ממאבק האליפות, שתוכרע העונה כנראה רק בפוטו פיניש בין ארבע הקבוצות שמדורגות בצמרת הטבלה.

"נכון שזה לא היה משחק גדול שלנו, אבל קצב צבירת הנקודות שלנו מטורף". אמר גורם בקבוצה. "זאת בהחלט עונה לא נורמלית שלנו, בליגה ונקווה שגם בגביע. כמו שכבר אמרנו לא פעם אחת, טוב לנו מאוד שמדברים רק על באר שבע ומכבי תל אביב. מעדיפים לבוא בשקט מלמטה. מי שרואה את הטבלה, לא יכול להתעלם יותר מבית"ר. מאבק האליפות העונה פתוח לגמרי והקבוצה שתהיה יותר מרוכזת, תיקח את זה".

בקבוצה החמיאו לקשר קלאודמיר, שכבש את שערו התשיעי העונה. "קלאודיו נמצא בעונה מדהימה. הוא רוצה להישאר כאן ואנחנו רוצים שהוא יישאר, אז אין לנו ספק שהרומן הזה ימשיך גם אחרי העונה הזו", אמר גורם במועדון לגבי הברזילאי שנמצא בעונת שיא ומסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית. גם השוער בוריס קליימן שהציל מספר כדורים וגם החלוץ יאקוב סילבסטר שנכנס כמחליף וכבש, קיבלו מילים טובות בסיום.


קלאודמיר. הרומן צפוי להימשך (דני מרון)

בשבוע הבא, אחרי קרב הצמרת מול הפועל באר שבע, תארח בית"ר את הפועל כפר סבא במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה. הקבוצה תגיע רגועה יחסית עם מקדמה גדולה של 0:2 ממשחק החוץ ורק סנסציה גדולה תמנע העפלה לחצי הגמר. מהמשחק ייעדרו איתי שכטר ומיקי סירושטיין בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

"הקהל הוא חלק משמעותי מאוד במשחק", אמר המגן שון גולדברג, כשנשאל על המשחק בטדי השומם מאוהדים. "במיוחד הקהל שלנו, שתומך ומעודד וזה כמו עוד שחקן בשבילנו. אנחנו כשחקנים צריכים במצב כזה להתעשת ולתת את הכל ולצאת עם שלוש הנקודות".


היריבה העיקשת:
"ידענו שבני יהודה קבוצה מצויינת, שקשה לתת נגדה שער. ידענו גם שהמשחק לא בהכרח ייגמר מהר וזה יכול להימשך לסוף. אני שמח שהיינו סבלניים ויצאנו עם הנקודות".


"הקהל הוא חלק משמעותי מהמשחק" (דני מרון)

גולדברג, שהיה מועמד לעזוב את בית"ר גם בקיץ וגם בחלון ההעברות האחרון בינואר, נשאר בסופו של דבר בסגל ומקבל הרבה דקות משחק בשבועות האחרונים: "הכדורגל הוא דבר נזיל. אני מאמין שהכל לטובה ואני שמח שזה המצב. אני כבר מסתכל קדימה".

מאבק האליפות הפתוח ומשחק הצמרת בטרנר במחזור הבא: "אנחנו לא מדברים על הצהרת כוונות ובכל משחק רק מנסים לעשות את הכי טוב שאפשר. רק רוצים לצבור נקודות ולהמשיך קדימה. אני שמח שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים עכשיו וכמובן שיש משחק גדול בשבוע הבא ונעשה הכנה טובה. זה משחק שלא יהיה קל בכלל. נבוא דרוכים ונעשה הכנה מאוד טובה. אני מקווה שגם התוצאה תהיה בהתאם. אנחנו יודעים ששנתיים באר שבע לא הפסידה שם וזה לא יהיה קל, אבל אני מאמין בנו".


סילבסטר שכבש את השער השני:
"סילבסטר הגיע לא מזמן וכבר באימונים ראינו ממנו ניצוצות, הוא נכנס לעניינים לאט לאט ואני חושב שהוא שחקן מצוין שעוד יעזור לנו בהמשך. היום הוא קינח בגול וזה ייתן לו הרבה בטחון לקראת ההמשך".


גולדברג. אופטימי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי