יואב כץ הבטיח לגבריאל תמאש תפקיד מקצועי לאחר הפרישה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | מאור אלקסלסי

ברומניה טוענים שבלם הפועל חיפה ירוויח כחצי מיליון יורו כולל בונוסים בשנתיים הקרובות ועשוי להמשיך בקבוצה גם לאחר מכן: "סירב להצעות מב"ש ומבית"ר ירושלים". וגם: תורג'מן מבוקש בשווייץ, שיימן ישוב להרכב?

(גודל טקסט)

יואב כץ הציע לגבי תמאש להישאר בהפועל חיפה בתפקיד מקצועי אחרי שיפרוש מכדורגל, כך על פי פרסומים בתקשורת הרומנית. כזכור, הבלם בן ה-34 סיכם רשמית על הישארותו במועדון לשנתיים נוספות.

ברומניה נטען שתמאש ירוויח כחצי מיליון יורו במהלך כל התקופה כולל בונוסים ויהיה המשתכר הגבוה בקבוצה יחד עם עדן בן בסט. ייתכן שהחוזה הנוכחי לשנתיים יהיה האחרון בקריירה המפוארת של בלם נבחרת רומניה לשעבר.

עוד נכתב בתקשורת הרומנית: "תמאש מוערך על ידי האוהדים כמנהיג של ההגנה. הוא סירב להצעות גבוהות יותר מבית"ר ירושלים והפועל באר שבע כי נקשר לעיר ולמועדון". ההודעה על הסיכום עם תמאש הגיעה אתמול בצל פרשת שמואל שיימן, שעתיד לעזוב את הקבוצה לטובת באר שבע עם סיום חוזהו בקיץ. 


גבריאל תמאש. יישאר בכרמל גם אחרי פרישתו?

תמאש שיחק 22 משחקי ליגה במדים האדומים והוסיף שער נהדר בגביע המדינה מול מכבי חיפה. הוא הגיע לקבוצה בקיץ מסטיאווה בוקרשט והפך לאחד השחקנים הבולטים בעונה המופלאה של הקבוצה שספגה רק 17 שערים – המספר הנמוך בליגה יחד עם באר שבע. הרומני. שיחק בעבר גם בטורקיה, רוסיה, ספרד, צרפת ואנגליה.

במקביל, לאחר הסיכום עם תמאש, צפוי הבעלים יואב כץ גם להאיץ את השיחות עם החלוץ אלון תורג'מן. האחרון זכה לאחרונה למספר התעניינות מצד קבוצות בחו"ל, בעיקר משוויץ, וממתין להצעה מסודרת בנושא. בחיפה מאמינים שאם יחליט תורג'מן להישאר בישראל, הוא יסכים לחתום על חוזה לשנתיים הקרובות. "אלון אוהב את המועדון והמועדון אוהב אותו. יש לו חלום לשחק באירופה ואם זה לא יסתדר, אז הוא יהיה בהפועל חיפה", אמרו במועדון.

עוד בהפועל חיפה, המגן השמאלי חיים מגרלשווילי, ששב להרכב בסוף השבוע האחרון בעקבות "פרשת שמואל שיימן", לא התאמן הבוקר בעקבות פציעה והוא בספק למשחק בשבת מול מכבי תל אביב. אם מגרלשווילי לא יהיה כשיר עד המשחק, מסתמן ששמואל שיימן ישוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי