אחרי שלושה חודשים: אימון מלא לעידן ורד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

בבית"ר לא מתכוונים להאיץ את החלמתו של הקשר, לאחר ששב ממחלה. בן זקן לקראת באר שבע (ראשון, 21:00): "רוצים להגיד שיש להם יתרון על הקווים, שיגידו. טרנר? הם כבר הפסידו שם באירופה ובגביע"

(גודל טקסט)

עידן ורד ערך היום (חמישי) אימון מלא ראשון מאז חלה בווירוס קשה לפני כשלושה חודשים. הקשר שערך אימונים אישיים בחודש האחרון, הצטרף הפעם לחבריו והשלים את האימון.

למרות שוורד אמור להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה, עדיין לא ברור מתי ייכלל בסגל ויוכל ליטול חלק במשחקים. בבית"ר מדגישים כל הזמן כי הם לא מתכוונים להאיץ את ההחלמה או להחזיר את הקשר לפני שיהיה מוכן במאת האחוזים. לגבי ז'ארזי'ניו (דלקת בברך) נראה שהברזילאי צפוי להחמיץ גם את משחק הגביע ברביעי מול כפר סבא.


בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים, נשאל במסע"ת לקראת המשחק ביום ראשון (21:00) בטרנר מול הפועל באר שבע על קרב המוחות בינו לבין ברק בכר, מאמן האלופה וירה בלי היסוס: "אני מכיר את בכר, אנחנו חברים ואני מכבד אותו. אבל זה לא ביני לבינו. אם אומרים שיש להם יתרון על הקווים, שיגידו. אני לא מתייחס לזה".

כאן עלה בן זקן להתקפה: "אני יודע שהקבוצה שלי ובהדרכתי שיחקה טוב בהרבה משחקים העונה. זאת ועוד, אני חושב שבמשחקים האחרונים השתפרנו מאוד בהגנה וזה מתבטא בכך שספגנו פחות שערים, שחלקם היו ממצבים נייחים".על המאצ' אפ בין הצדדים: "נגיע מוכנים לעשות את העבודה שלנו. לבאר שבע יש את היתרונות שלה ולנו את שלנו היתרונות.

על טרנר כמבצר: "באר שבע כב הפסידה בטרנר גם באירופה, גם בגביע ובגם בגביע הטוטו. מבחינתו אנחנו נמצאים במומנטום מצוין ורוצים להמשיך ולהציג יכולת טובה".

על חשיבות המשחק: "אני לא רואה בזה משחק עונה כי יהיו לנו עוד שני מפגשים נגדם בפלייאוף העליון וגם נגד שאר קבוצות הצמרת. אז גם נוכל להתייחס לחשיבות של תוצאה כזו או אחרת".


שכטר. בן זקן אוהב את הציוות שלו באגף (דני מרון)


על ההתעקשות להציב את שכטר באגף למרות גילו המתקדם:
אני דווקא חושב שאיתי עושה את זה מצוין. שיחקנו כבר עם שכטר באגף מול מגנים עולים כמו ארנסט מאבוקה וומאור קנדיל והסתדרנו היטב. מבחינה התקפית שכטר טוב באחד על אחד ויוצר מצבי כיבוש".

על ההערכות נגד טוני וואקמה ובן שהר שאמור להיות כשיר למשחק: "אנחנו תמיד עושים את ההתאמות וגם פה נבחר את הסגל שיכול להתמודד הכי טוב במשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי