במכבי חיפה מדוכאים: "יש לנו נתונים של ירידת ליגה"

גל אלברמן
גל אלברמן | ערן לוף

בכרמל חוששים כי הקהל התייאש לחלוטין מהקבוצה, שחקן סיפר על כניסתו של הבעלים יעקב שחר לחדר ההלבשה: "הפנים שלו אמרו הכל". ביקורת על התנהלותו של אלאך

(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה אתמול (שבת) במכבי חיפה, לאחר ההפסד הביתי 2:1 למכבי נתניה. במועדון אומנם התרגלו להפסדים, זה קרה להם העונה בליגה בפעם ה-12, אבל נראה כי גם האוהדים כבר התייאשו לחלוטין מהקבוצה ורק בודדים נשארו אחרי שריקת הסיום, תחושה שגורמת לחשש גדול לקראת סיום העונה ובעיקר מכך שהקבוצה תיפגע במכירת המנויים לקראת העונה הבאה.

"יש לנו נתונים של ירידת ליגה", הודו הבוקר במועדון והוסיפו, "יש לנו מזל גדול שאשקלון ועכו בקצב צבירת נקודות גרוע. יש לנו כל כך הרבה בעיות שאין להן התחלה וסוף".

במועדון מבינים כי חריש עמוק יתרחש בקיץ, אבל לא מעט אנשים ציפו כי השינוי לקראת העונה הבאה היה צריך להתחיל העונה ועיקר הביקורת מופנית למנהל הטכני החדש: "אלאך צריך להתוות מדיניות והוא נמצא כאן מספיק זמן כדי שתהיה מדיניות לעונה הבאה. זה קשור בעיקר באותם שחקנים שיישארו כאן ואלה שיעזבו. ציפינו שיהיה שינוי כלשהו", אמרו בחיפה.

עיקר השאלות הן סביב השחקנים הזרים, כשנראה כי פרט לבלם אליסון דוס סנטוס כולם יעזבו בקיץ. אלאך אומנם הודיע לשחקנים כי הם במבחן עד לסיום העונה, אך גורמים במועדון מצפים כי תתקבל החלטה עוד לפני כן כדי לתת הזדמנות גם לשחקנים הצעירים, כולל ממחלקת הנוער. גם במשחק אתמול קוסטדינוב, ריינן וקאיו פתחו על הספסל כאשר האחרון נכנס בדקות הסיום. קלאוס פתח במשחק, אבל היה לא טוב והוחלף במהלך המחצית השנייה. המגן ארנסט מאבוקה נפצע וכלל לא היה בסגל. גם בגזרת הישראלים יהיו שינויים ובעיקר בעמדות המגנים, כאשר שוב רז מאיר ועומרי בן הרוש היו במשחק חלש. 


קוסטדינוב, ריינן וקאיו. דקות רבות על הספסל (ערן לוף)

בכרמל מבינים כי המשחק החשוב של העונה יהיה ביום חמישי בדרבי מול הפועל חיפה בגומלין רבע גמר הגביע. כדי להבין עד כמה חשוב המשחק עבור הירוקים, הבעלים יעקב שחר ירד אתמול לחדר ההלבשה לאחר ההפסד ושוחח עם השחקנים. שחר אומנם דיבר בקצרה ואמר "תשכחו מהמשחק הזה ותחשבו כיצד מנצחים בדרבי", אבל נראה כי שחר רצה להבהיר לשחקנים עד כמה חשוב לו שהקבוצה תמשיך במפעל הגביע: "הוא אמר מעט אבל הפנים אמרו הכול", אמר אחד השחקנים על הבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי