דיא סבע ודור מיכה צפויים להיות בסגל הנבחרת מול רומניה

מיכה באימון המסכם. צפוי לפתוח
מיכה באימון המסכם. צפוי לפתוח | צילום: אודי ציטיאט, ספרד

אלון חזן מתכנן לזמן את כוכבי מכבי נתניה ומכבי ת"א למשחק הידידות ב-24 במרץ. גם דור מלול, שמעון אבוחצירה, ודור פרץ נמצאים ברשימות של המאמן הזמני. 12 ליגיונרים עשויים להיות בסגל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק הידידות נגד רומניה ב-24 במרץ כשמי שיעמוד על הקווים הוא אלון חזן, שישמש כמאמן זמני. חזן עובד בשבועות האחרונים על הסגל המתוכנן ומנהל מעקב אחרי מספר שחקנים.

לספורט1 נודע כי דיא סבע ודור מיכה צפויים לקבל זימון. השניים האחרונים מגלים יכולת נהדרת בחודשים האחרונים ונחשבים לגורמים המרכזיים בהצלחה של קבוצותיהם. גם אלי דסה ואייל גולסה עשויים לקבל זימון אם מצבם הרפואי יאפשר זאת.

שמות מפתיעים שנמצאים חזק ברשימות של חזן הם דור מלול מהפועל חיפה, שמעון אבוחצירה שנמצא בכושר מצוין במדי הפועל רעננה וגם אלירן עטר ודור פרץ ממכבי ת"א עשויים להיות חלק מ-24 השחקנים.

12 קבוצות של ליגיונרים קיבלו הודעה מההתאחדות לכדורגל על פי התקנון של פיפ"א שישנה אפשרות ששחקניהם יזומנו וברשימה נמצאים: אריאל הרוש (אנורתוזיס), אופיר מרציאנו (היברניאן), אלמוג כהן (אינגולשטאט), ביבראס נאתכו (צסק"א מוסקבה), טל בן חיים (ספרטה פראג), מואנס דאבור (זלצבורג) ותומד חמד (ברייטון).

דור מיכה. יהיה בסגל של חזן (אודי ציטיאט)
דור מיכה. יהיה בסגל של חזן (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי