מתח שיא בבית"ר: קלטינס יפתח על הספסל מול ב"ש

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

הצהובים-שחורים מתכוננים לקרב הענק מול האלופה בטרנר (21:00), הקשר ימתין להזדמנות. גולדברג צפוי לפתוח שוב במקום הייסטר, ז'אורז'יניו ימשיך להיעדר. המשטרה תבדוק שהאוהדים מהבירה לא מסתננים ליציעי המארחת

(גודל טקסט)

מתח שיא בבית"ר ירושלים לקראת המפגש הערב (ראשון, 21:00) מול הפועל באר שבע. הקבוצה כבר הגיעה לבית מלון בעיר הדרומית ותשהה שם עד מועד היציאה לאצטדיון. שחקני הקבוצה יתכנסו בקרוב לארוחת צהריים משותפת ולאסיפה טקטית מסכמת, שם גם ימסור המאמן בני בן זקן את ההרכב שיפתח.

ההערכה היא ששון גולדברג יועדף פעם נוספת על פני מרסל הייסטר בעמדת המגן השמאלי ואנטואן קונטה אמור להמשיך באגף ימין של ההגנה. גם בקישור לא צפויים שינויים אצל בן זקן, כאשר אופיר קריאף ישתף פעולה עם קלאודמיר פריירה ואריק סאבו, מה שישאיר את דוד קלטינס על הספסל. בחלק הקדמי ישחקו חן עזרא ואיתי שכטר לצדו של אנתוני וארן.

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שסובל מדלקת באיזור הברך, ייעדר מהמשחק וככל הנראה גם משני המשחקים הבאים – בגומלין ברבע גמר הגביע נגד הפועל כפר סבא ונגד הפועל עכו במחזור הליגה הבא.

הצוות המקצועי זימן 20 שחקנים למפגש בבית המלון בבאר שבע, ושניים מהם ינופו בסמוך למועד המשחק. כ-1,600 אוהדים ימלאו את יציע האורחים ב"טרנר", ובמשטרת ישראל יוודאו במהלך הערב שאוהדים מהבירה לא מסתננים ליציעי ב"ש, לאחר שכמות כרטיסים קטנה נרכשה בימים האחרונים באמצעות השוק השחור ברשתות החברתיות.

דוד קלטינס (דני מרון)
דוד קלטינס. יחכה להזדמנות שלו (דני מרון) 

הרכב משוער: אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג (מרסל הייסטר), קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי