בבית"ר מעריכים: איתי שכטר יחתום בקרוב לשנתיים

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

בקבוצה מהבירה מרוצים מהמנהיגות של הקפטן ולמרות שלא ממהרים במו"מ ישנה אפשרות שהעסקה תיסגר בשבועות הקרובים. שכטר: "חששו לשלוף אדום לחיימוב", עונשי מאסר לחברי לה פמיליה. צפו בתקציר מול ב"ש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הוכיחה אמש (ראשון) ולא בפעם הראשונה העונה שהיא נמצאת חזק מאוד בתוך מאבק האליפות ושהיא מתכוונת לתת פייט ראוי למכבי תל אביב והפועל באר שבע, שמוליכות בשלב זה את הטבלה.

הקבוצה מהבירה נמצאת כעת במקום השלישי, כשהיא מרוחקת בפער של נקודה אחת בלבד מצמד המוליכות. במועדון קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 נגד הפועל ב"ש בטרנר. מצד אחד התחושה הייתה שהקבוצה שלטה בחצי השני ויכולה הייתה להשיג את שער הניצחון, מצד שני לחזור מפיגור בטרנר ולצאת בסיום עם נקודה, זה בהחלט לא עניין של מה בכך. כעת יכולה בית"ר להתפנות בראש שקט למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה, נגד הפועל כפר סבא, שיערך ביום רביעי הקרוב בטדי (0:2 במשחק הראשון).

הבעלים אלי טביב נכח במשחק וגם ראש העיר ניר ברקת היה באצטדיון. "זו תוצאה טובה מאוד בשבילנו, ואנחנו יוצאים מאוד מרוצים", אמרו במועדון בסיום המשחק. "זה היה משחק חוץ מאוד קשה והשחקנים הראו הרבה אופי וידעו לחזור מפיגור וזה אומר הרבה. המחצית השנייה הראתה את העוצמות שיש לנו. גם אם לא ניצחנו, הראנו שאנחנו מסוגלים להיות שווים לבאר שבע, בטרנר. המשחק הזה הוכיח, למי שעוד היה לו ספק, שאנחנו שייכים לצמרת הגבוהה וכמובן שנרצה להיות שם עד הסוף".

"אני גאה מאוד בחברים שלי", אמר הקפטן ואחד המצטיינים במשחק, איתי שכטר בסיום. "אנחנו קצת ברגשות מעורבים. נקודה בטרנר אחרי פיגור זה תמיד טוב. יכולנו גם לנצח, אבל לא צריך להיות חזירים. הפנים שלנו כבר קדימה למשחק הגביע ברביעי. המשחקים האלה הרבה פעמים מוכרעים על דברים קטנים, יכולנו לנצח אבל יכולנו גם להפסיד. לבוא לטרנר ולחזור מפיגור, זה מראה על אופי".

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים. הראו עוצמות (דני מרון)

שכטר שבישל את שער השוויון ליאקוב סילבסטר, התייחס לעובדה שהוא הפך למבשל הראשי במחזורים האחרונים: "אני שמח שהחברים מסיימים בסופו של דבר. לפעמים אני מבקיע ולפעמים מבשל. זה נכון שלאחרונה אני מבקיע פחות, אבל כל עוד הקבוצה מנצחת ונראית טוב, זה מה שחשוב ואנחנו שמחים מאוד על הנקודה שהושגה".

שכטר ניסה להסביר את ההיתקלות עם גיא חיימוב, שוערה של באר שבע, לקראת סיום משחק והוסיף: "אני לא מבין את החוקה במאה אחוז, אבל כן, חיימוב בעט בי, הוא עשה את זה חצי בצחוק, אבל במקום מתוקן, הוא צריך לקבל על זה כרטיס אדום. יכול להיות שבמשחק עונה חששו קצת לשלוף אדום, יכול להיות שזה גם בגללי, אנחנו כבר ממשיכים קדימה".

איתי שכטר. יחתום לשנתיים נוספות (דני מרון)
איתי שכטר. יחתום לשנתיים נוספות (דני מרון)

"אין ספק שזה היה משחק טוב שלנו", המשיך שכטר, "ראינו שהמועדון הזה שייך לקבוצות החזקות והגדולות ואנחנו באמת צריכים להסתכל ממשחק למשחק. ברביעי יש לנו משחק, שנראה על הנייר שכביכול אנחנו כבר בשלב הבא, אבל אני מבטיח לכם שזה לא כזה פשוט. יש קבוצה מצמרת הליגה השנייה שתעשה לנו חיים קשים ונהיה חייבים להיות מרוכזים ומוכנים ולסיים את העבודה".

עידן ורד. מתי הוא כבר יחזור? (דני מרון)
עידן ורד. מתי הוא כבר יחזור? (דני מרון)

במועדון מעריכים כי למרות שהדבר מתעכב, בסופו של דבר יאריך החלוץ את חוזהו במועדון ויחתום לשנתיים נוספות. לאחרונה לא התקיימו מגעים אינטנסיביים ובשני הצדדים נאמר כי אף אחד לא ממהר לשום מקום. בבית"ר מבינים את חשיבותו המקצועית של שכטר, לצד התרומה המנהיגותית שהוא נותן העונה על המגרש ובחדר ההלבשה. גם שכטר עצמו התבטא לא פעם ואמר שישמח להישאר במדים הצהובים-שחורים כך שברור לכולם שהחתימה הרשמית היא בסופו של דבר רק עניין של זמן.

בקבוצה החמיאו לשוער בוריס קליימן, שנראה אמש בכושר טוב והציל כמה כדורים מסוכנים, מרגלי חלוצי באר שבע. שחקן נוסף שקיבל המון מחמאות הוא החלוץ הצ'כי יאקוב סילבסטר, שכבש את שער השוויון היקר ורשם שער שני במדי הקבוצה. סילבסטר נכנס כמחליף, במקומו של מרסל הייסטר שנפצע והשתלב בצורה יוצאת מהכלל בסגל של הצהובים-שחורים. "יאקוב שחקן טוב מאוד, הוא השתלב מהר מאוד. הוא יודע לתת גולים והוא מאוד שקט ליד השער. זו תכונה חשובה מאוד אצל חלוץ". בבית"ר מספרים שמי שעזר לסילבסטר להתאקלם במהירות, הוא הקשר הסלובקי אריק סאבו, שנמצא גם הוא בתקופה נהדרת. "החיבור הזה מצליח להוציא את הטוב משניהם וזה מצוין עבור בית"ר", אמרו בקבוצה.

המגן מרסל הייסטר, נפצע בברכו וצפוי להחמיץ את הגומלין נגד כפר סבא בגביע. הייסטר הוקפץ להרכב הפותח, ממש בסמוך לשריקת הפתיחה, לאחר שאנתוני וארן התלונן שוב על כאבים בגב התחתון ונאלץ לפתוח את המשחק על הספסל. מהמשחק ברביעי ייעדרו גם איתי שכטר ומיקי סירושטיין המוצהבים וגם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו שסובל מדלקת באיזור הברך וצפוי להחמיץ גם את משחק הליגה הקרוב נגד הפועל עכו. הקשר עידן ורד שמתאמן באופן מלא עם הקבוצה, עדין לא כשיר במאת האחוזים, אולם קיים סיכוי קטן שהוא ייכלל בסגל לגומלין נגד כפר סבא בגביע. 

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

מהמשטרה נמסר כי כשעה לאחר סיום המשחק, הגיעו כמה עשרות מאוהדי בית"ר והתפרעו ליד אחת הכניסות לאצטדיון. המתפרעים התעמתו עם מספר מאבטחים שנכחו במקום ואחד המאבטחים אף נפצע ונזקק לטיפול. בסיום האירוע עצרו כוחות המשטרה ארבעה אוהדים שניסו לברוח מהמקום באוטובוס שהסיע את האוהדים מהאצטדיון לכיוון ירושלים.

בעניין אחר, בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר את דינם של שמונה נאשמים בפרשת לה פמיליה. חברי ארגון האוהדים, שנרשמו בעבירות חמורות של תקיפות, חבלות חמורות, קשירת קשר לביצוע פשע, כשהבולט והחמור שבמעשים היה האירוע בפלורנטין שבו נפצע קשות אוהד הפועל ת"א, יורי סדלצקי, עקב תקיפתם של חברי הארגון.

בית המשפט גזר על הנאשמים עונשי מאסר שניים בין 22 ל 48 חודשי מאסר, למעט נאשם אחד, אביב בצלאל, שהורשע אך ורק בקשירת קשר לביצוע פשע והוטלו עליו 6 חודשי מאסר על תנאי. כל הנאשמים מורחקים ממגרשים הכדורגל ל-5 שנים, ורובם ישלמו פיצוי לנפגעי העבירות. כמה מהם הודו והורשעו בהסדרי טיעון, שלא כללו הסכמה לעניין העונש.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי