מסתמן: ארגנטינה תגיע לישראל למשחק הכנה אחרון למונדיאל

נבחרת ארגנטינה
נבחרת ארגנטינה | AFP

בדרום אמריקה משוכנעים שליאו מסי, סרחיו אגוארו וכל הכוכבים הגדולים יגיעו לארץ הקודש למשחק ידידות שבוע בדיוק לפני שיערכו את משחקם הראשון בגביע העולם ברוסיה. הערכה: ארגנטינה תקבל כ-2 מיליון דולר

(גודל טקסט)
אם להסתמך על העיתונאית הארגנטינאית לוסיאנה רובינסקה, שעובדת עבור כלי תקשורת בספרד ובארגנטינה, נבחרת ארגנטינה תתארח בישראל למשחק ראווה בתשעה ביוני – וזה יהיה משחק ההכנה האחרון של ליאו מסי וחבריו לקראת גביע העולם. על פי הערכות, ארגנטינה צפויה לקבל כ-2 מיליון דולר עבור השתתפותה במשחק מול ישראל.

זו לא הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שמדווחים בארגנטינה על הגעת האלביסלסטה למשחק אימון בישראל, ואחרי מספר ניסיונות שלא יצאו אל הפועל כנראה שנמצא הפיתרון. שבוע בדיוק לפני משחקה הראשון של ארגנטינה במונדיאל, ב-16.6 מול איסלנד בגביע העולם, צפויים הכוכבים הגדולים בעולם לעבור בדרכם לרוסיה בישראל.




זו לא הפעם הראשונה שארגנטינה עושה את דרכה לגביע העולם עם עצירה בישראל. ארגנטינה ביקרה בארצנו ב-1973 (1:1), ב-1986 לפני הטורניר בו זכתה (7:2), ב-1990 כהכנה לגביע העולם בו נעצרה רק בגמר (2:1), ב-1994 (3:0) וגם ב-1998, אז הפסידה לישראל 2:1 באצטדיון טדי. סביר להניח שמי שעומד מאחורי הבאת ארגנטינה לישראל הוא משרד הספורט, כחלק מחגיגות 70 שנה למדינת ישראל.


AMISTOSO CONFIRMADO ⚽️

El 9 de junio, a una semana del debut ante Islandia en el Mundial, la selección argentina hace escala en Tel Aviv para enfrentar a Israel pic.twitter.com/SObb1U63T8

— Luciana Rubinska (@LRubinska) February 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי