הרכב של שחקנים מחליפים בבית"ר ירושלים מול כפ"ס

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

בויסן, בריהון, וקנין ודילמוני יעלו ב-11 של בן זקן ברבע גמר הגביע (רביעי, 21:00), בקבוצה מזהירים: "אסור להיות רגועים ולזלזל". שום: "בית"ר של היום היא הטובה ביותר בשנים האחרונות"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שנמצאת חזק במאבק האליפות בליגת העל, תנסה מחר (רביעי, 21:00) להעפיל לחצי גמר גביע המדינה, כשתארח את הפועל כפר סבא, במשחק הגומלין של שלב רבע הגמר. הקבוצה מהבירה מגיעה עם מקדמה רצינית, אחרי שניצחה 0:2 במשחק הראשון בכפר סבא ונראה שרק סנסציה גדולה תמנע את ההעפלה לחצי הגמר.

"אסור אף פעם להיות רגועים מדי", אמרו בקבוצה לקראת המשחק. "כבר קרו דברים בכדורגל ואסור לזלזל בשום קבוצה. אנחנו מגיעים עם יתרון משמעותי ונקווה לסיים את העבודה במשחק הזה בלי להסתבך".

בית"ר מגיעה למשחק בסגל חסר מאוד, ונראה שהרבה מחליפים יקבלו את חולצת ההרכב. איתי שכטר ומיקי סירושטיין מוצהבים, מרסל הייסטר סובל מפציעה בברך וגם ז'אורז'יניו עדין אינו כשיר. הקשר עידן ורד, שמתאמן עם כל הקבוצה ומשלים אימונים מלאים, עדיין לא מוכן למשחק ויתכן שיכלל בסגל רק למשחק הליגה הבא נגד הפועל עכו.

יאקוב סילבסטר שנכנס כמחליף במשחקים האחרונים וכבש כבר שני שערים במדי הקבוצה, צפוי לפתוח בהרכב כמו גם דוד קלטינס שצפוי לשחק. גם חן דילמוני, דייויד בויסן, יעקב בריהון והקשר הצעיר אור וקנין אמורים להיכלל ב-11 שיפתחו.

יאקוב סילבסטר. צפוי לפתוח (דני מרון)
יאקוב סילבסטר. צפוי לפתוח (דני מרון)

המגן אנטואן קונטה קיבל אישור מראשי הקבוצה, לטוס לצרפת למספר ימים, כדי לטפל בענייניו אישיים, הקשורים בין היתר למשפט המתנהל נגדו במולדתו. קונטה שהיה טרוד בתקופה האחרונה, צפוי לשוב ארצה אחרי משחק הגביע ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל עכו.

יוסיפוביץ' יחליף את שלח הפצוע
הפועל כפר סבא לאצטדיון טדי למשחק הגומלין נגד בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע המדינה כשהיא בפיגור של 2:0 מהמשחק הראשון באצטדיון לויטה.

הבעלים יצחק שום אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לטדי עם סיכויים נמוכים מאוד לאחר ההפסד בבית, אבל כבר קרו מקרים בכדורגל ונעשה כל מה שביכולתנו כי אני בכל מקום בו הייתי רציתי לנצח גם כשהסיכויים היו קלושים. בית"ר של היום היא הקבוצה הטובה ביותר בשנים האחרונות ולא פשוט לפגוש אותה בטדי. יש לנו משחק ליגה נגד הפועל תל אביב והוא יותר חשוב לנו עכשיו".

המגן תום שלח, שנפצע במשחק נגד עירוני נשר, בו ניצחה כפר סבא 0:3, יחמיץ את רבע הגמר כשבמקומו תורגל יובל יוסיפוביץ'. ככל הנראה המאמן ריימונדס ז'וטאוטאס יאפשר לשחקן או שניים נוספים לנוח ולא להיות בעומס משחקים. בקבוצה זוכרים את ההחמצות הרבות שהיו להם במשחק הראשון ומקווים להיות מרוכזים יותר ולהבקיע את השער הראשון כדי להעביר את כל הלחץ ליריבה העדיפה.

ריימונדס ז'וטאוטאס (עדי אבישי)
ריימונדס ז'וטאוטאס (עדי אבישי)

הרכבים משוערים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, אופיר קריאף, טל כחילה, חן דילמוני, דוד קלטינס, אור וקנין, קלאודמיר, דייויד בויסן, אריק סאבו, יעקב בריהון, יאקוב סילבסטר.

הפועל כפר סבא: ניקיטה חייקין, מיקי יאזו, דושאן מאטוביץ', סער בראון, יובל יוסיפוביץ', דן עזריה, רז כהן, עומר פדידה, עוז פרץ, דרווידאס שרנאס, פיטר נווארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי