"רחוקים שני משחקים ממפגש עם נשיא המדינה"

רעננה חוגגת
רעננה חוגגת | דני מרון

טירוף בהפועל רעננה אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד בפנדלים והעלייה ההיסטורית לחצי הגמר: "כמו זכייה בגביע בשבילנו". אלון ורויטמן נכנסו לחדר ההלבשה ובירכו את השחקנים. קורצקי: "זלזלו בשחקנים שלנו"

(גודל טקסט)

הכדור שבעט שמעון אבוחצירה מנקודת 11 המטרים פרפר ברשת של שוער מ.ס אשדוד יואב ג'ראפי והוביל את הלבנים של הפועל רעננה לחגיגת שאגות וערמות של חבר'ה על הדשא, מעמד היסטורי של המועדון מאז ומעולם. כולם חיבקו את כולם ואת זעקות השמחה אפשר שנשמעו באחוזה במרכזה של רעננה. שחקנים בקבוצה הסבירו: "אנחנו לא רגילים לעלות לשלב חצי הגמר וכשעשינו זאת בפעם הראשונה בתולדות המועדון כולם חוגגים כמו העפלה לגמר הגביע או בניצחון בגמר".

שני בעלי הקבוצה אשר אלון ודמיאן רויטמן נכנסו לחדר ההלבשה וברכו את השחקנים. נדמה היה כי הקבוצה כבר הניפה את גביע המדינה. לשאלה איזו קבוצה הם רוצים לפגוש בחצי הגמר השיב אחד השחקנים בשיא הרצינות כי דרבי השרון נגד הפועל כפר סבא הכי מתאים. "יהיו יומיים של המתנה וברור שמפגש נגד מכבי חיפה או הפועל באר שבע ימלא את 'סמי עופר'. כולם מכירים את הקלישאה שלגביע יש חוקים משלו ולכן הכול תלוי ביד שתשלוף את כדורי ההגרלה".

על דרמת בעיטות ההכרעה מ–11 מטרים אומרים ברעננה כי הבעיטה הראשונה המוצלחת של תומר סוויסה הלחיצה את שחקני אשדוד שפתחו את מרדף הפנדלים בהחמצה אל מול עצירה גדולה של השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה.

המאמן מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני מכיר את חצי הגמר, הייתי שם כמאמן הפועל רמת השרון. הפסדתי במעמד הזה פעמיים להפועל תל אביב. זה מעמד מאוד מיוחד ואני שמח עבור השחקנים והצוות המקצועי. כולנו רוצים כבר להיות שם. כן, כפי שאתם שואלים זה רק שני משחקים ממפגש עם נשיא המדינה רובי ריבלין, אבל הדרך לשלם מאוד קשה ומאוד מתוקה".

מנחם קורצקי. שינה את העונה ב-180 מעלות (דני מרון)
מנחם קורצקי. שינה את העונה ב-180 מעלות (דני מרון)

על המשחק הוסיף קורצקי: "שיחקנו נגד אשדוד שהיא קבוצה מאוד כשרונית ומאומנת. לא קל לשחק נגד אותה קבוצה שלוש פעמים בכמעט שלושה שבועות ולכן אני גאה בשחקנים שלי. לא עלינו טוב לפתיחת המשחק ולא הגבנו למערך שלושת הבלמים של עמיר תורג'מן שהגיע מוכן עם שינוי בטקטיקה. היינו בהתחלה אדישים, אפטיים ופחות אגרסיביים. מאמנים תפקידם להגיב ולכן הכנסתי שחקנים טריים וביצעתי שינויים במערך".

על הבעלים אשר אלון אמר המאמן: "הפרצוף המאושר של אשר מדבר בעד עצמו אחרי כל כך הרבה שנים שהוא מעניק לקבוצה. בתחילת העונה כמעט ולא נתנו לנו סיכויים לשרוד והרבה פעמים זלזלו בקבוצה ובשחקנים. היום יש להפועל רעננה את חדר ההלבשה הכי שמח בעולם".

שמעון אבוחצירה. הבעיטה שהכריעה (דני מרון)
שמעון אבוחצירה. הבעיטה שהכריעה (דני מרון)

עכשיו חוזרת רעננה למשחקי ליגת העל ולמפגש החוץ נגד מכבי פתח תקווה. "ניצחון על מכבי פ"ת יכול לנעול מבחינתנו את העונה", יודע המאמן. "נכין את עצמנו והשחקנים יגיעו יותר רעננים כדי לעשות את התוצאה הטובה שאנחנו צריכים".

רק קרוב ל– 400 צופים צפו בהיסטוריה באצטדיון בנתניה. רובם עוד הגיעו באיחור בשל בעיות תנועה קשות ביותר. לתשומת לבם של האחראים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי