"זה היה התיקו הכי מתוק בעולם, יש מוטיבציה להגיע עד הסוף"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ערן לוף

בהפועל חיפה מאושרים מהעלייה לחצי גמר הגביע. השחקנים חגגו דקות ארוכות. תמאש שהוביל את החגיגות התלונן שאוהדי מכבי זרקו עליו מצית. סיוסטדט לא סובל מפריצת דיסק, אך יקבל מנוחה בדרבי בליגה

(גודל טקסט)

דקות ארוכות רקדו שחקני הפועל חיפה בחדר ההלבשה את העלייה לחצי גמר גביע המדינה, מה שנותן סימן נוסף לעונה הגדולה של הקבוצה בתקופתו של הבעלים יואב כץ. שחקני הקבוצה שיבחו בעיקר את המאמן ניר קלינגר, שלמרות התבוסה הכואבת מול מכבי תל אביב, ביקש לשמור על שקט והביא את הקבוצה במלוא הריכוז לקראת המשחק. "זה היה התיקו הכי מתוק בעולם", אמרו במועדון. "יש לנו את כל המוטיבציה להגיע עד הסוף בגביע".

מי שכהרגלו הוביל את החגיגות היה הבלם הרומני גבריאל תמאש, שנראה מתעמת עם חלק מאוהדי מכבי. במועדון סיפרו כי הרומני התלונן בסיום על כך שאחד מהאוהדים הירוקים זרק עליו מצית, מה שגרם למהומה. מבחינה מקצועית, בקבוצה מקווים שתמאש יחתום רשמית עד הדרבי החיפאי בליגה ביום שני.

הניצחון של האדומים לווה גם בלא מעט חששות, בעיקר לאור הפציעה של החלוץ עדן בן בסט שהוחלף במחצית הראשונה. הקפטן ייבדק במהלך היום ואז תתברר חומרת פציעתו. שחקן נוסף שכבר מספר שבועות נמצא מחוץ לסגל הוא הקשר השבדי רסמוס סיוסטדט, שבמועדון חששו שסובל מפריצת דיסק, אך לאחר מספר בדיקות שעבר התבדו החששות. הקשר הצטווה לנוח בשבוע הקרוב ולא יהיה בסגל גם למשחק הליגה מול הירוקים.


תמאש. הוביל את החגיגות (ערן לוף)

מי שחזר להרכב והיה בין המצטיינים הוא הקשר רוסלן ברסקי שאמר בסיום: "אנחנו בעונה חלומית. אנחנו רוצים להמשיך וללכת עד הסוף בכל המסגרות. אני לא חושב שאני שחקן מוערך ופחות מתעסק בזה. זאת העונה הראשונה שלי בליגת העל ואני עובד קשה ומוערך על ידי המאמן שלי. ניר נותן לי קרדיט ואני עושה את המקסימום בכדי להחזיר לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי