במכבי חיפה תוקפים: גלזר הוא לא האשם היחיד בעונה הקשה

עומרי גלזר
עומרי גלזר | ערן לוף

במועדון הירוק לא מסתירים את הרצון להתחזק בעמדה בצורה משמעותית לעונה הבאה, אבל מגוננים על השוער הצעיר שאמור לרדת לספסל. לביא יחזור לסגל בדרבי הקרוב ועשוי להיות אחד הקפטנים בעונה הבאה

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה תחזור היום (שבת) מכבי חיפה לאימונים ותנסה לנסות ולסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ולנצח לפחות את הדרבי האחרון של העונה מול הפועל חיפה.

במועדון יודעים כי העובדה שהקבוצה תשחק שוב דרבי ביום שני, הפעם בליגה, יכולה להחזיר במעט את הכבוד המרוסק של הקבוצה העונה. "מדובר בעונה הגרועה ביותר שלנו בעידן יעקב שחר, ובכל זאת חשוב להבין שהעונה הזאת לא הסתיימה והגישה צריכה להיות שונה", אמרו במועדון.

בחיפה ינסו עד לסיום העונה לתת הזדמנויות לכלל השחקנים להוכיח את עצמם לצוות המקצועי ההולנדי לקראת העונה הבאה. במועדון שללו לחלוטין את העובדה כי הצוות ההולנדי יעזוב בקיץ, אלא להיפך – בקבוצה סיפרו על כך שהבעלים סומך על מו אלאך כאיש שיידע לבנות קבוצה ראויה כדי להחזיר את חיפה לצמרת לאחר שבע שנים רעות.

בנוסף, במועדון לא אהבו את המתקפה ביממה האחרונה כנגד השוער עומרי גלזר שהיה אשם בשער השיוויון בדרבי בגביע המדינה ואף הוחלף במחצית. בסביבתו של גלזר סיפרו כי הוא קיבל את המשחק הזה ואת הביקורות בצורה קשה, אך עדיין מתכוון להוכיח את עצמו בהזדמנויות הקרובות. בכל מקרה צפוי אוהד לויטה לקבל את ההזדמנות במשחקים הקרובים ואף עלתה אפשרות כי לויטה יעמוד בשער עד לסיום העונה.


לויטה. צפוי לשמור על מקומו בהרכב, אולי עד תום העונה (ערן לוף)

כאמור, במועדון הירוק לא הסתירו את הרצון להתחזק בעונה הבאה בשוער בכיר הן זר והן ישראלי ובינתיים מגוננים על השוער הצעיר: "הוא אולי אשם בשער, אבל הוא לא האשם היחידי בעונה הזאת. זה לא נכון ולא הוגן להפיל עליו את כל האשמה על העונה הקשה שלנו", אמרו במועדון הירוק.

הקשר שלומי אזולאי נפצע ביום חמישי באפו ולא מן הנמנע כי ישחק במשחקים הקרובים עם מסיכה מיוחדת על פניו. מי שצפוי לחזור לסגל הרחב הוא הקשר הצעיר נטע לביא שהיה פצוע בשלושת החודשים האחרונים. אלאך ורוטן ירצו לראות את לביא בפעולה עד לסיום העונה ואחת האופציות שעלו כי העובדה שיהיה השחקן הבית המשמעותי תקדם אותו לאחד הקפטנים של הקבוצה בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי