צפו בתקציר: 0:2 לנתניה על אשקלון, שער בכורה למלדה

יונס מלדה חוגג
יונס מלדה חוגג | דני מרון

מכבי נתניה לא התקשתה מול הפועל אשקלון, ובדקה ה-55 החלוץ הצעיר הבקיע בהופעה השנייה בלבד שלו. דיא סבע (69) הוסיף. עמוס עצר פנדל של אורמוש. הדרומיים כבר עם שמונה הפסדים רצופים

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון החלשה הייתה בדיוק מה שמכבי נתניה צריכה לאחר הניצחון על מכבי חיפה והבטחת המקום בפלייאוף העליון. הקבוצה של סלובאן דראפיץ' ושי ברדה לא התקשתה עם 0:2 על הקבוצה הדרומית והתקרבה להבטיח את המקום החמישי בסיום העונה הסדירה. זאת למרות יכולת בינונית למדי. 

אחרי מחצית ראשונה ריקה מאירועים, שהכי קרובה בה היתה דווקא הפועל אשקלון עם הזדמנות של מירקו אורמוש, המארחת פתחה בסערה את המחצית השנייה כשהראשון להבקיע היה יונס מלדה (55), שזהו שערו הראשון בליגת העל. החלוץ בן 18 שפתח לראשונה בסמי עופר ובישל, קיבל את ההזדמנות גם הפעם ולא אכזב – עם שער בכורה בבוגרים לעיני הקהל הביתי. את תוצאת המשחק קבע דיא סבע (69), שמצא את עצמו לבד ברחבה וחגג שער 18. ניקו אולסק בישל את שני השערים. לפני סיום המשחק אורמוש עוד הספיק לבעוט פנדל לא מוצדק ישר לידיים של דני עמוס, שמצדו עצר פנדל שלישי העונה.

ומה יהיה עם הפועל אשקלון? אם אפילו פנדל הם לא מצליחים להבקיע, משהו ממש לא בסדר בקבוצה. החבורה של מסאי דגו טרם הצליחה להבקיע תחת הדרכתו של המאמן, והיא כבר עם שמונה הפסדים רצופים וניצחון אחד ב-20 המשחקים האחרונים. 

מסאי דגו. ממשיך להאמין בחדריאן (דני מרון)
מסאי דגו. אשקלון תחתיו עדיין בלי שער (דני מרון)


הרכבים
מכבי נתניה:
דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, דן גלזר (אביב אברהם, 46), עלי מוחמד (אלחסן קייטה, 87), ניקו אולסק, דיא סבע, ערן לוי, יונס מלדה (דידייה קוגבניה, 80).

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, עוז ראלי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי בן דוד (שי חדד, 63), מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי, רודי חדד (שון מלכה, 76), ישראל זגורי, ולדימיר דבאלישווילי (סער בנבנישתי, 67).

מהלך המשחק
דקה 1: השופט צביקה לוי הוציא את המשחק לדרך.

דקה 15: ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה דווקא מהכיוון של אשקלון, כשמירקו אורמוש קיבל כדור טוב מישראל זגורי אבל הבעיטה שלו לא היתה מדויקת מספיק.

דקה 25: לנתניה לקח זמן להתעורר, אבל בסופו של דבר ערן לוי הצליח להכניס כדור לדיא סבע, שנעצר רק אצל ליאור חדריאן.

דקה 55, נתניה עולה ל-0:1: אחרי מחצית ראשונה לא עמוסה באירועים, המארחת פתחה את השנייה בסערה ומבצע אישי של יונס מלדה הסתיים כשהחלוץ בן ה-18 בועט ישר לרשת של חדריאן וכובש את שערו הראשון בליגת העל.

יונס מלדה. שער בכורה בהופעה שנייה בלבד (דני מרון)יונס מלדה. שער בכורה בהופעה שנייה בלבד (דני מרון)

דקה 69, 2:0: האורחת נעלמה לחלוטין, ונתניה ניצלה את העובדה הזאת לצאת להתקפה בה השתתפו כמעט כל השחקנים. אולסק, שבישל גם את השער של מלדה, הקפיץ כדור נפלא לדיא סבע שמצא את עצמו לבד ברחבה ולא התקשה להבקיע את שערו ה-18 העונה.

דקה 85: לוי שרק לפנדל לזכות אשקלון, למרות שהעבירה על זגורי היתה מחוץ לרחבה. אורמוש לקח את הבעיטה אבל דני עמוס הגיב מצוין והדף, שי בן דוד נגח את הריבאונד החוצה.

מירקו אורמוש. פנדל רביעי העונה שאשקלון לא מנצלת (דני מרון)מירקו אורמוש. פנדל רביעי העונה שאשקלון לא מנצלת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי