מכבי נתניה רוצה להחזיר את רומאריו פירס בעונה הבאה

פירס
פירס | מאור אלקסלסי

בקבוצה בודקים את האפשרות להשיב את מי ששימש כקפטן. בסביבתו של הויבך ציינו כי מכבי חיפה והפועל ב"ש עוקבות אחריו לקראת העונה הבאה. לעמוס עדיין לא הוצע חוזה חדש. אולסק: "הבישולים זה רק בונוס"

(גודל טקסט)
במכבי נתניה בדקו בשבועות האחרונים את האפשרות להחזיר את מי ששיחק אצלה במשך עונה וחצי עד שעזב למכבי חיפה, רומאריו פירס. בקבוצה מבינים שעלי מוחמד יגרור התעניינות לאור יכולתו וכבר מכינים את היום שאחרי. לפיכך צפויים לפנות רשמית לקשר, שטרם סיכם על חוזה חדש בשורות קבוצתו בשנתיים האחרונות מכבי פתח תקווה. פירס שיחק 47 משחקים במדי נתניה, כבש שלושה שערים ואף שימש כקפטן הקבוצה. יש לציין שהקשר דרש ממכבי פ"ת חוזה לשנתיים ואם וכאשר נתניה תפנה אליו רשמית, גם היא תצטרך להציע חוזה באורך כזה.


אתמול, נתניה המשיכה את המומנטום מהשבוע שעבר, לא הסתפקה בהעפלה לפלייאוף העליון וגברה 0:2 על הפועל אשקלון. בסיום, דיברו במועדון בגלוי על הרצון לסיים את הפלייאוף במקום גבוה מהחמישי. "אנחנו לא צריכים לעצור, אלא להמשיך לעשות הכל כדי להתקדם בטבלה כמה שיותר אם אפשר", סיפר אחד משני המאמנים שי ברדה.



לפני המשחק, סלובודאן דראפיץ' ביקש משחקניו בחדר ההלבשה מתנה ליום הולדתו ה-53 שחל ביום רביעי בדמות ניצחון ולמרות מחצית ראשונה בינונית, הם עשו זאת בהצלחה. ניקו אולסק הבריק עם שני בישולים נפלאים וזכה למחמאות על משחק טוב גם בחלק ההגנתי. "ניקו שחקן אדיר ואני מאוד שמח שהוא מקבל את ההכרה הזאת", פרגן ברדה. "זו העונה הראשונה שלו בליגת העל. לטעמי הוא מהשחקנים הטובים שיש בתפקיד שלו ואני מקווה שמאמן הנבחרת יראה את זה".



פירס. יחזור לצהוב? (דני מרון)


עם כל הכבוד לאולסק, את הכותרות תפס יונס מלדה בן ה-18 וחצי, שלאחר בישול במשחק הבכורה שלו בבוגרים בשבוע שעבר בסמי עופר, כבש את שער
הבכורה שלו לעיני הקהל הביתי. בנתניה מספרים שמלדה נלקח כפרויקט אישי על ידי הקפטן ערן לוי, שדואג לכוונו וגם בסיום המשחק העלה פוסט מפרגן לחלוץ הצעיר ברשתות החברתיות. בנתניה סיפרו כי לחלוץ חוזה ארוך טווח במועדון. "יש ליונס עוד הרבה מה לשפר ולעבוד", הרגיע ברדה את החגיגה. "הוא הראה קצת מהניצוצות שלו ואני מאושר שיש לנו מחלקת נוער טובה שאנחנו יכולים לשלוף ממנה שחקנים".


בין הקורות, דני עמוס הדף פנדל שלישי העונה במצב של 0:2 לקבוצתו, ומנע חזרה אפשרית של אשקלון למשחק. עמוס, אולי השוער הישראלי הטוב ביותר העונה, עדיין לא קיבל הצעה לחוזה חדש מהקבוצה למרות יכולתו ולא מן הנמנע שבסופו של דבר, השוער לא יחכה לנתניה וימצא קבוצה אחרת.


במקביל, בקבוצה רוצים להאריך את חוזהו של הבלם הגרמני טים הויבך, שרשם אמש עוד משחק מצויין ולקבוצה אופצייה עד חודש אפריל להאריך את החוזה. לפי סביבתו של השחקן, התחרות של נתניה תהיה דווקא עם יריבות בליגת העל, כאשר לטענתם, הפועל באר שבע ומכבי חיפה עוקבות אחריו. "טים מאוד אוהב את מכבי נתניה ואת סלובו ושי והוא ייתן את העדיפות לנתניה", ציינו בסביבתו. סוכנו צפוי להגיע ארצה בחודש אפריל ולנהל מו"מ מול נתניה על המשך ההתקשרות.



מלדה ולוי. פרוייקט אישי של הקפטן (האינטסגרם של ערן לוי)


שחקן נוסף שצפוי להמשיך הוא חגי גולדנברג. במהלך השבוע האחרון הבהירו בנתניה לנציגי השחקן, כי ירצו להמשיך עימו את ההתקשרות, כאשר גם למגן הימני אופציה בחוזה להארכת ההתקשרות בעונה אחת. למרות זאת, בקבוצה עדיין לא שוחחו באופן אישי עם גולדנברג על הנושא.


בעניין אחר, שיחת היום בקרב אוהדי מכבי נתניה בסיום המשחק הייתה התקווה לסיטואציה שהמשחק האחרון של הפלייאוף העליון יהיה בטרנר. כדי שזה יקרה, נתניה צריכה לסיים את העונה במקום החמישי וב"ש במקום הראשון. לכן, היו כאלה שהתאכזבו מהעובדה שבני יהודה השוותה אמש מול בני סכנין, כי אחרת בנתניה היו מבטיחים אמש את המקום החמישי. הסיבה ליריבות כמובן, היא עונת הירידה של נתניה בעונת 2012/13, כאשר אז הייתה זו ב"ש שהורידה את נתניה ליגה ולכן בעיר היהלומים ישמחו להרוס לדרומיים את תואר האליפות.


ניקו אולסק, שהצטיין עם שני בישולים, סיכם: "אני שמח שניצחנו. אנחנו רוצים להמשיך ולעלות, נראה כמה רחוק נגיע. הבישולים הם רק בונוס בשבילי. התפקיד שלי הוא לשלוט בקצב המשחק, לעבוד קשה בהגנה ולרוץ. אם מגיעים גם בישולים זה מצוין, אבל כל עוד אנחנו מנצחים אני מרוצה. לעיתים אני משחק בעמדות יותר קדמיות, וזה משהו שיכול לעזור לשחקן. אני רוצה להשתפר ממשחק למשחק, אבל עדיין צריך לעבוד על זה".


עמוס. יחכה לנתניה? (דני מרון)


על הגעתה של נבחרת ארגנטינה, ארץ מולדתו לארץ ומפגש אפשרי עם מסי: "זה חלום מבחינתי בוודאות, אבל זה לא במחשבות שלי כרגע, מתרכז בלשחק בשביל נתניה. בכל מקרה אגיע למשחק. זימון לנבחרת? אני מקווה. אני מאמין בעצמי, אבל זה לא משהו שאני מצפה שיקרה בהכרח. יש שחקנים עם הרבה יותר שנות ניסיון ממני, כשזו השנה הראשונה שלי בעצם בליגת העל".


המטרות:
 "להגיע גבוה כמה שניתן. אנחנו מכוונים לאירופה, ורוצים לנצח כל משחק. אירופה זו מטרה. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה. אם נמשיך בצורת המשחק שלנו – נלחץ ונשחק כדורגל טוב – אני מקווה שנגיע לאירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי