אפשרות: עדן בן בסט ינוח עד תחילת הפלייאוף העליון

גיאורגי קוסטדינוב מול עדן בן בסט
גיאורגי קוסטדינוב מול עדן בן בסט | ערן לוף

בהפועל חיפה מתלבטים האם להלביש את החלוץ לדרבי (שני, 21:00), איבנצ'יץ' יחליפו בהרכב. קלינגר לשחקנים: "צריך להביא הרבה יכולת מנטאלית כדי לנצח שוב". תמאש מתעכב עם החתימה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה הבוקר (ראשון) את האימון המסכם לקראת הדרבי מחר (שני, 21:00) ונראה כי צפוי רק שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח ביום חמישי בגביע. החלוץ עדן בן בסט שהוחלף עוד במחצית הראשונה פצוע ורק מחר יקבלו במועדון החלטה האם להכלילו בסגל, כאשר העדפה לא לסכנו עד לתחילת הפלייאוף העליון. יוסיפ איבנצ'יץ' יפתח במקומו. ריקו מיטרבסקי ימשיך בהרכב.

במועדון האדום רוצים לסיים את העונה הסדירה בצורה הטובה ביותר וכבר מרגישים את מכבי נתניה שמתקרבת למאבק על המקום הרביעי. דרבי הגביע היה המשחק החמישי ברציפות שמכבי חיפה לא מנצחת את יריבתה העירונית בליגה ובגביע המדינה והאדומים מקווים להמשיך את הרצף ולא לתת לירוקים לצאת מהמשבר על חשבונם.

המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה לשחקניו ואמר: "צריך הרבה יכולת מנטאלית כדי לסיים את שני המשחקים בצורה טובה ולנצח שוב. כל הכבוד לכם על הלחימה ביום חמישי למרות שזה לא היה משחק גדול שלנו. נגיע מרוכזים". גם בקרב השחקנים, יש הרוצים להוכיח פעם נוספת כי העונה יש רק קבוצה אדומה בעיר. "מכבי יבואו כמו חיה פצועה וזה יקשה עלינו, אבל העונה הוכחנו שאנחנו יודעים להסתדר עם קשיים גדולים יותר", אמר אחד השחקנים. 

התלבטות נוספת היא בקישור בין ריסטו מיטרבסקי לבין גל אראל. בחיפה מקווים לסיים בימים הקרובים את הסאגה סביב החתימה עם הבלם הרומני גבריאל תמאש. במועדון ממשיכים לטעון כי מדובר בעניין בירוקרטי בלבד וכי תמאש סגר את כל תנאיו לשנתיים הקרובות ויחתום רשמית בקרוב.


תמאש. הסאגה תיגמר בימים הקרובים? (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ריקו מיטרבסקי, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, יוסיפ איבנצ'יץ', אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי