"מכבי ת"א והפועל ב"ש רוצות את שכטר, אך לא ישבנו איתן"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הסוכן אבי נמני סירב להתייחס למו"מ המתנהל להארכת החוזה: "לא רוצים לפגוע במועדון שקיבל אותו יפה, לא נשב עם קבוצות עד תום העונה". הקבוצה הודיעה: "אוחנה נפגש עם נמני ושכטר, עלו מספר הצעות למתווה החוזה"

(גודל טקסט)

עתידו של איתי שכטר בבית"ר ירושלים לוט בערפל. מזה תקופה שחלוץ וקפטן הקבוצה מנהל מו"מ עם ראשי המועדון בניסיון להאריך את חוזהו המסתיים בקיץ הקרוב, ולא פעם הבהיר החלוץ שלמרות הצעות טובות יותר מקבוצות אחרות, הוא ישמח לפרוש בבית"ר ירושלים אם יזכה להצעה שתאפשר לו להישאר.

כפי שפרסמנו הבוקר, שכטר דורש חוזה לשנתיים לפחות עבור כ-225 אלף יורו לעונה, על אף חיזורים להן הוא זוכה מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב, שמוכנות לשלם סכום גבוה יותר גם לאור העובדה שהעברתו הינה ללא תמורה.

הערב (שני) הודיע המועדון רשמית: "אלי אוחנה נפגש היום עם איתי שכטר וסוכנו אבי נמני, הייתה זו פגישה ראשונה במו"מ בין המועדון לקפטן הקבוצה מתוך כוונה כמובן להמשיך את ההתקשרות. עלו מספר הצעות למתווה החוזה, בין היתר עלתה האפשרות לחוזה ארוך טווח ובסיומו השתלבות בתפקיד מקצועי בעתיד עבור איתי. אנו מדגישים כי מדובר בשיחות ראשוניות במו"מ וצפויות עוד פגישות בין הצדדים על מנת לקדמו".

מוקדם יותר עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM סוכנו של החלוץ, אבי נמני שסירב לדבר על המו"מ ואמר בקצרה: "אלי אוחנה ואלי טביב ביקשו לא לדבר יותר על הנושא עד סוף העונה. לא אתייחס לנושא וטוב שעשו ככה".

למרות זאת, הסוכן כן אישר את הביקוש: "אני לא אומר שמכבי תל אביב והפועל באר שבע לא רוצות אותו, אבל לא ישבנו עם אף קבוצה וגם לא ניתן יד לכך. יש מאבק על האליפות והכל יכול לחכות – אם זה יסתדר עם בית"ר אז מצוין, אחרת נמתין עד סוף העונה ואני אומר זאת באופן ברור. לכל דבר יש דרך ואנחנו לא צריכים לעשות פעילות שתפגע בבית"ר ירושלים, שקיבלה כל כך יפה את שכטר".


שכטר חוגג אמש על הפועל עכו (דני מרון)

אם יש לחלוץ מענק אליפות או גביע: "לפי מיטב זכרוני, כן. ננסה למצות את המו"מ עם בית"ר ירושלים, אבל גם שכטר לא רוצה שנדבר על כך בתקשורת. אם המו"מ לא יסתדר, לא נשב עם אף קבוצה אחרת עד היום האחרון של ליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי