"המשחק מול אשקלון הוא החשוב בהיסטוריה של מכבי חיפה"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

לחץ גדול במועדון הירוק לקראת הקרב הקריטי בשבת (19:00, ספורט3): "לא רוצים לחשוב על תסריט של הפסד". לויטה צפוי להמשיך בהרכב, ריינן תורגל בהרכב במקום דוס סנטוס. רוקאביצה זומן לסגל נבחרת אוסטרליה

(גודל טקסט)

לחץ גדול במכבי חיפה לקראת המשחק בשבת מול הפועל אשקלון (19:00, ספורט3) במה שמוגדר על ידי ראשי המועדון כמשחק החשוב ביותר בהיסטוריה של המועדון. בקבוצה מאמינים כי למרות ההפסד בדרבי והכעס הגדול בקרב הקהל, האוהדים מבינים את חשיבות הגעתם לאצטדיון 'סלה' ורבים מהם אכן ייעשו את הדרך הארוכה לאשקלון.

במועדון אומנם ראו את זריקת המנויים של אוהדים רבים לאחר התבוסה בדרבי ביום שני, אך מקווים כי הימים האחרונים הביאו לרוגע בקרב הקהל וגם הפוסט התומך של מאור בוזגלו יביא לשינוי. "זה המשחק הכי חשוב של המועדון בהיסטוריה. ניצחון או אפילו תיקו ייתנו לנו שקט עד לסיום העונה כדי לתקן את הטעויות הרבות של העונה. אנחנו לא רוצים לחשוב שום על תסריט אחר", אמרו הבוקר בחיפה.

מבחינה מקצועית, הקבוצה תחזור לאימונים והצוות המקצועי בראשותו של פרד רוטן יחליט לגבי ההרכב שיפתח בשבת. בצוות מתלבטים לגבי מספר עמדות ונראה כי צפוי יותר משינוי אחד בניגוד למשחקים האחרונים. אחת ההתלבטויות היא בעמדת השוער כאשר הכוונה היא להמשיך ולתת את הקרדיט לאוהד לויטה למרות הטעות ביום שני.

שינוי נוסף שנלקח בחשבון הוא במרכז ההגנה כאשר הבלם אטיין ריינן שהגיע בחודש ינואר תורגל בהרכב במקום אליסון דוס סנטוס וצפוי לפתוח. בחלק ההתקפי נראה שלא צפוי להיות שינוי ועומר דמארי, סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה ימשיכו ב-11. האחרון זומן אתמול למשחקי הידידות של נבחרת אוסטרליה בסוף החודש מול נבחרות קולומביה ונורבגיה כהכנה לאליפות העולם שתיערך בקיץ ברוסיה.

שחקני מכבי חיפה. המשחק החשוב בהיסטוריה (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה. המשחק החשוב בהיסטוריה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי