רוטן: מולנסטיין תמיד היה עוזר מאמן, לי יש ניסיון במועדונים גדולים

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה התייחס לעתידו לקראת קרב התחתית הקריטי מול הפועל אשקלון (שבת, 19:00, ספורט3): "אהיה מטורף אם אוותר, אי אפשר לקחת את הקבוצה לטופ ב-6 שבועות. פחדתי שנפסיד בדרבי בתוצאה גבוהה יותר"

(גודל טקסט)

"אהיה מטורף אם אוותר. אני אף פעם לא מוותר. באתי לאתגר – להוביל את המועדון קדימה. זה לא אפשרי בשישה שבועות וכולם ריאליים. אי אפשר לקחת את הקבוצה לטופ בשישה שבועות", כך אמר היום (חמישי) מאמן מכבי חיפה פרד רוטן במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד הפועל אשקלון (שבת, 19:00, ספורט3) כנשאל האם יתפטר במקרה של הפסד".

בהמשך, המאמן העביר ביקורת על בן ארצו: "יש לי הרבה כבוד לרנה מולנסטיין, אבל הוא לא היה מאמן ראשי. לי יש ניסיון במועדונים גדולים וגם זה מועדון גדול. עבדתי באירופה ואני יודע לנהל משברים. מולנסטיין תמיד היה עוזר ויש הבדל גדול בין להיות עוזר ללהיות מנהיג. עם הניסיון שלי במועדונים גדולים, אני אף פעם לא מפחד. חוויתי הכל".

המשחק נגד אשקלון: "אנחנו מצפים למשחק של מלחמה, משחק קשה מאוד. קשה לי לענות למה לא הצלחתי להרים את הקבוצה. כשהתחלתי, אמרתי שאני לא קוסם ואני לא רוצה לדבר על מה שהיה. יש הרבה ביטחון שנשנה את הדברים. אנחנו נעשה את זה. הכי חשוב שנאסוף נקודות. אנחנו צריכים לנצח בשבת, זה חשוב לי, לשחקנים ולכל מי שקשור בקבוצה".

התבוסה בדרבי: "בדרבי ראיתי בפעם הראשונה שבירה אחרי השער השני. פחדתי שהתוצאה תהיה גבוהה יותר. אם היינו באמת מוותרים, היינו מפסידים חמש או שש אפס. בימים האחרונים ראיתי שהשחקנים נותנים הכל ויש לי ביטחון שהם ימשיכו לעשות את זה ולהילחם עבור המועדון. אנחנו צריכים להראות לכולם שאנחנו חזקים כקבוצה. אני מרגיש את זה וזה מה שאני רוצה לראות בשבת".

רנה מולנסטיין.
רנה מולנסטיין. "רק" עוזר של פרגוסון (gettyimages)

היכולת של שחקני ההגנה: "אנחנו כל הזמן מנתחים את ההופעות של השחקנים, אבל אני לא מאמין שמנצחים או מפסידים בגלל שחקן אחד. התוצאה תמיד קשורה בקבוצה".

מחאת האוהדים והחרמת המשחק: "אני מבין שהאוהדים מאוכזבים כי בתחילת העונה כולם ציפו שהקבוצה תהיה בצמרת. אוהדים משלמים כסף כדי לבוא לאצטדיון ואני מבין אותם. כולנו בני אדם – השחקנים ואני – וזה משפיע עלינו. אנחנו צריכים לקבל את המצב. כשאתה עובד במועדון גדול, דברים כאלה קורים. זה לא עוזר לנו, אבל יצרנו את המצב ונצטרך להתמודד עם זה".

פרד רוטן. סופר את הדקות? (ערן לוף)
פרד רוטן. סופר את הדקות? (ערן לוף)

היכולת: "אני לא יכול להסביר מה קרה בתחילת העונה. יש לנו שחקנים מנוסים שצריכים להשתמש בניסיון שלהם כדי להביא רוח קבוצתית שתעזור. מתי יגיע שיפור? זה תלוי בהרבה דברים. כשהגעתי הדבר הראשון שראיתי זה ששחקני ההגנה כולם חדשים. כרגע הכי חשוב שנישאר יחד".

ניקיטה רוקאביציה דיבר על הזימון לנבחרת אוסטרליה: "מאמן הנבחרת הזמין אותי, אני שמח וצריך להמשיך לעבוד ולהתרכז במשחק הקרוב שלנו. כולנו יודעים מה המצב כרגע והוא לא קל. אנחנו צריכים להישאר יחד ולחשוב משחק אחרי משחק. אנחנו מרוכזים במשחק בשבת. אם נבוא מוכנים ומרוכזים, אני בטוח שנשיג תוצאה טובה. אנחנו תמיד מנסים לעשות הכי טוב. אחרי השער השני בדרבי היה קשה לחזור למשחק והפסקנו לשחק. אסור לנו לחזור על משחק כזה שוב".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי