"אנחנו בלחץ עצום ומבינים כי רק ניצחון יביא לרגיעה מסוימת, אבל זה חלק מהכדורגל", כך אמר הבוקר שחקן במכבי חיפה לקראת משחק החוץ מול הפועל אשקלון בשבת (19:00, שידור ישיר בספורט3). במועדון מנסים אמנם להרגיע את הרוחות כאשר גם הבעלים יעקב שחר בשלב זה לא הגיע לאימוני הקבוצה ומתכוון לאפשר לשחקנים ולצוות המקצועי להגיע בדריכות שיא למשחק. "כולם כבר רוצים שהעונה הזאת תיגמר וחלילה לא רוצים שהסיוט יהיה עוד יותר גדול", אמרו במועדון.
בחיפה גם המשיכו ופסלו את האפשרות כי מעמדו של המאמן פרד רוטן יתערער במידה והקבוצה תפסיד בשבת ואף תישקל האפשרות להיפרד ממנו. "רוטן יהיה כאן גם אחרי המשחק וגם בעונה הבאה. אנחנו רוצים לנצח אבל גם במקרה של הפסד, יהיה לא רציני להיפרד ממנו אחרי חודשיים. אם יהיה רצף של שלושה או ארבעה הפסדים ביכולת גרועה אז האפשרות הזאת תישקל העונה", אמר גורם אצל הירוקים.
למרות התבוסה הכואבת בשבת, בצוות המקצועי לא מתכוונים לבצע זעזועים לקראת המשחק ולתת לרוב ההרכב שפתח ביום שני לפתוח גם מול אשקלון. על פי האימון אתמול נראה כי הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס יירד לספסל והבלם ההולנדי אטיין ריינן יחזור להרכב. ריינן שהגיע בחודש ינואר פתח במשחק החוץ מול סכנין אבל באותו זמן דוס סנטוס ריצה עונש צהובים וכעת מדובר בהחלטה מקצועית. בכל מקרה ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם.

מי שנראה כי ימשיך לקבל את הקרדיט הוא השוער אוהד לויטה. חשש נוסף בחיפה היא הגעתו של הקהל הירוק כאשר ההערכה כי כאלפיים צופים ייעשו את הדרך הארוכה מהצפון לאצטדיון 'סלה'. "הקהל שלנו מבין את חשיבות המשחק ואת החשיבות בעידוד שלהם" אמרו בחיפה.