אחרי שעלתה לרבע גמר ליגת האלופות תחזור בשבת ריאל מדריד לליגה הספרדית, שם היא מדורגת רק במקום השלישי בתקווה למנף את המומנטום ולנסות לפחות לצמצם את הפער העצום מהמוליכה ברצלונה (15 נקודות). הבלאנקוס ישחקו אצל אייבר, בעוד בארסה תתארח אצל נועלת הטבלה מלאגה.
אייבר - ריאל מדריד (שבת, 14:00)
הבלאנקוס שמו להם למטרה לסיים את העונה במקום השני שם נמצאת כרגע אתלטיקו מדריד עם שבע נקודות יותר. בתשעת משחקי הליגה האחרונים צברה ריאל שבעה ניצחונות, תיקו והפסד בודד. אם נוסיף את שני משחקיה מול פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות נגיע לתשעה ניצחונות ב-11 משחקים האחרונים. מאזן לא רע.

בתוך כך פרסם העיתון "אס" כי פאריס סן ז'רמן תדרוש 400 מיליון יורו מהבלאנקוס אם היא תרצה לרכוש את ניימאר בקיץ. לשחקן אין סעיף שחרור בקבוצה. לפי העיתון ראשי ריאל כבר נפגשו אביו של ניימאר בפאריס לפני מספר שבועות ושמעו ממנו על הדרישה ל-400 מיליון (פ.ס.ז' שילמה על הברזילאי 222 מיליון יורו לברצלונה).
בתוך כך פאביו קונטראו הושאל לספורטינג ליסבון מתח ביקורת על ריאל  ועל המאמן זינדין זידאן ואמר: "בריאל שכחתי איך משחקים כדורגל. אני מאושר עכשיו בספורטינג".
גארת' בייל ואיסקו, שלא פתחו נגד פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות, אמורים לחזור להרכב מול אייבר. לוקה מודריץ' שחזר מפציעה עשוי לקבל דקות כמחליף. 
מלאגה - ברצלונה (שבת, 21:45)
"דיילי מייל" פרסם שברצלונה החליטה כעיקרון לנסות להביא שחקנים בריטיים צעירים לקבוצה. מרכוס מקגואן קשר בן 19 ששיחק בנוער של ארסנל כבר ערך הופעת בכורה באמצע השבוע במדי הקבוצה הבוגרת בגמר הגביע של קאטלוניה מול אספניול (2:4 לבארסה בפנדלים).
אנדרס אינייסטה צפוי להיעדר עד סוף החודש וכנמובן שלא ישחק מול נועלת הטבלה. תומאס ורמאלן עשוי לפתוח לצידו של סמואל אומטיטי כדי לתת מנוחה לג'רארד פיקה לקראת המשחק נגד צ'לסי.
בברזיל דווח שעסקת רכישת ארתור מגרמיו סוכמה סופית וכי בארסה תשלם 30 מיליון יורו פלוס 10 מיליון בבונוסים. במועדון ממשיכים להכחיש שיש סיכוםם. השחקן אמור להגיע לקאמפ נואו לא לפני ינואר 2019.