קלינגר: תחת גדול? בדקתי לאחרונה והוא נשאר אותו דבר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

בהפועל חיפה מרוצים מהניצחון על אשדוד. המאמן: "זה לא מזל, זאת דרך". בקבוצה מצפים ששחקנים רבים, בראשם קפילוטו, יוזמנו לנבחרת. שיימן: "מאוד מקווה להיות בנבחרת". רובי שפירא הציעה להשקיע במחלקת הנוער

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה שסיימו עונה סדירה עם 52 נקודות, 27 נקודות יותר מהיריבה העירונית. במועדון אומנם הודו כי המשחק מול מ.ס. אשדוד היה מהפחות טובים של הקבוצה העונה, אבל חיפה הסתדרה למרות חסרונן של לא מעט שחקנים פצועים כמו הבלם גבריאל תמאש שנפצע סמוך לשריקת הפתיחה, גילי ורמוט שהוחלף במחצית ועדן בן בסט שעלה רק במהלך המחצית השנייה. לכל אלה מצטרפים דור מלול המוצהב ורסמוס סטויטדט ולירן סרדל שפצועים כבר מספר שבועות.

מי ששוב זכה למחמאות הוא המאמן ניר קלינגר, שנשמע נחוש לאחר הניצחון: "יש לי תחת גדול? בדקתי את התחת שלי לאחרונה והוא נשאר אותו דבר ובעיניי זה לא עניין של מזל אלא זאת דרך ולמרות שנאלצנו לשחק ללא מספר שחקני הרכב עדיין ראינו רק ניצחון מול העיניים. ויתרתי על מגן לקראת הסיום והוספנו חלוץ כי רצינו לנצח. לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל בשנייה הפעלנו לחץ ואפילו אמרתי לשמואל שיימן מספר דקות לפני הגול שהגבהה אחת טובה שלו תביא לכדור ברשת. היינו צריכים לשנות שיטה בגלל הפציעה של תמאש וזה לא פשוט לקבל החלטות תוך חמש דקות".

בנוסף, התייחס המאמן לפתיחת הפלייאוף העליון ואמר: "בעיניי כבר שום דבר לא ייחשב ככישלון העונה, אבל אנחנו עושים הרבה שיחות לשחקנים ומוציאים מהם את המקסימום כאשר המטרה כעת היא להגיע לאירופה. אנחנו לא רחוקים מאליפות ונעשה את המקסימום".

במועדון גם מחכים למשחק הידידות של נבחרת ישראל שייערך בעוד שבועיים ומקווים ששחקנים רבים יוזמנו מהקבוצה. בהפועל חיפה סיפרו כי הם מצפים שצמד המגנים דור מלול ושמואל שיימן יהיו חלק מהסגל, כמו גם הבלם ניסו קפילוטו ושחקני ההתקפה עדן בן בסט ואלון תורג'מן. "קפילוטו בעונת שיא וחייב להיות שם", אמר גורם בחיפה. קלינגר אמר בנושא: "זה לא תלוי בי, אבל אני חושב שיש לנו מספיק שחקנים ישראלים שעשו העונה שדרוג ומגיע להם להיות שם. בכל זאת מדובר במאמן זמני ונקבל כל החלטה שלו". אגב, השוער ארנסטס שטקוס והקשר ראדו גינסארי כבר קיבלו זימונים למשחקי נבחרותיהם וגם הקשר ריקי מיטרבסקי קיבל שיחה ראשונית מראשי נבחרת מקדוניה על כך שגם צפוי לקבל זימון למשחק הנבחרת שלו.


שיימן. לא מסתיר את רצונו להיות בנבחרת (ערן לוף)

מי שרוצה להיות בנבחרת הוא המגן שמואל שיימן שהצהיר: "אני מאוד מקווה להיות בנבחרת ישראל". שיימן התייחס לעובדה ששיחק ברוב המשחק כמגן ימני: "שיחקתי כבר כמגן ימני בעבר במכבי חיפה וזה אותו דבר להיות מגן בשני הצדדים. אנחנו מראים אופי מיוחד העונה בהרבה משחקים, הפעם ללא הרבה שחקנים, אבל זה לא משנה מי לא משחק כי יש 11 שחקנים שנותנים הכל על המגרש וזה עובד".

בנושא אחר, לאחרונה פנו נציגים של הפועל רובי שפירא חיפה וביקשו לחזור למשא ומתן מול ראשי הפועל חיפה על שיתוף פעולה בין המועדונים. במועדון מליגה א' הציעו לקחת תחת חסותם את כל ניהול מחלקת הנוער ואף הבטיחו להשקיע סכום כספי במחלקה ולשפץ את מגרש האימונים בקריית חיים ובסכום של כשני מיליון שקלים. נציגי הפועל חיפה העבירו את המידע ליואב כץ שצפוי לקבל החלטה בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי