אין פגיעה במיניסקוסים או ברצועות של ויטור, אוחנה כשיר

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

בשורות נהדרות להפועל ב"ש לאחר בדיקת ה-MRI שעבר הבלם הפורטוגלי שהעלתה רק חבלה בברך ב-0:2 על סכנין. הקשר נבדק וישוב לאימונים כרגיל. אלחמיד: "לא זוכר שספגנו בגללי, חבל שהתעלמו מהיכולת שלי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בשורות נהדרות להפועל באר שבע: בבדיקת MRI שנערכה היום (ראשון) למיגל ויטור אין עדות לפגיעה במיניסקוסים או ברצועות. כזכור, הבלם הפורטוגלי נחבל בברכו ועל המשך הטיפול יוחלט בימים הקרובים בהתאם להתקדמות החלמתו.

"פציעות זה חלק מהחיים, ולצערי זה קורה הרבה למיגל. נחכה לראות מה יהיה ולא נסיק מסקנות עכשיו", אמר עוד קודם לכן המאמן ברק בכר בסיומו של עוד ערב אמוציונלי. מוקדם יותר פעל המאמן במהירות, ובעוד מיגל מדדה לחדר ההלבשה, הקפיץ את מרואן קבהא מהספסל והציב אותו בעמדת הבלם. הרכש ממאריבור, שלא הבריק בסיפתח שלו בתפקידו המקורי כקשר אחורי, הציג יכולת גבוהה בתפקידו החדש כבלם לשעת חירום.

בנוסף לוויטור, בדיקת MRI שהסתיימה בבשורה חיובית עבור האלופה הגיעה מכיוונו של מיכאל אוחנה, שישוב כבר מחר לאימונים מלאים לאחר שלא נמצאה כל פגיעה והרופאים אישרו לו לשוב לפעילות כרגיל.

באר שבע תארח בפתיחת הפלייאוף את בני יהודה, ולא ברור כמה משחקניה ייהנו מ"פגרת הנבחרת" בעוד פחות משבועיים. על רקע נסיונותיו של ג'ורדי קרוייף לחסוך משחקניו את חוויית ההתמודדות במשחק הידידות נגד רומניה, בכר דווקא ענה בממלכתיות: "אשמח שכמה שיותר שחקנים שלנו יזומנו למשחק הנבחרת". בכר, כידוע, הוזכר כמועמד לאמן בעתיד את הנבחרת.


ויטור. ניתוח או שיקום שמרני? (דני מרון)

במסיבת העיתונאים דיבר גם הבלם חאתם עבד אלחמיד, והתייחס לשיפור ביכולתו: "אני לא זוכר שספגנו גולים באופן ישיר בגללי, וחבל שהתרכזו רק בטעויות והתעלמו מהיכולת הטובה שלי. יש לי ביקורת עצמית ואני לא מחכה שאנשים יגידו עליי דברים טובים. אמשיך בדרך שלי. מתחילת העונה ספגנו הכי מעט שערים בליגה, וכולנו עשינו את זה ביחד".

פציעתו של ויטור מצטרפת לפציעה של מתן אוחיון ולהשעיה של שיר צדק, מה שגורם למצוקת בלמים רצינית בטרנר. כרגע עומדים לרשות הצוות המקצועי שני בלמים טבעיים בלבד (לואי טאהא ואלחמיד), ובלם לעת מצוא (קבהא), מה שמגביר את נחיצותו של חאתם. "עשיתי מעבר חד מקבוצה שנלחמת על חייה בליגה לקבוצה שנלחמת על אליפות, והאתגר גדול מאוד לסיים את העונה במקום הראשון. בשביל זה באתי לבאר שבע", הוסיף אלחמיד.


אלחמיד. נחוץ מתמיד (דני מרון)

החלוץ בן שהר הוחלף במחצית מסיבות מקצועיות והתקשה להסתיר את אכזבתו. מהסגל שוב נעדר טוני וואקמה הסובל מבעיה מתמשכת בקרסול, וההערכה היא שיהיה כשיר לחלוטין לאחר פגרת הנבחרת – היישר למשחק העונה מול הקבוצה שתסיים שנייה. המגן מיהאי קורהוט צפוי לחזור לעניינים במהלך הפלייאוף, וייתכן שלקראת סיומו תיהנה האלופה משירותיו של מוחמד גדיר. ג'ון אוגו ותומאש פקהארט ספגו מכות יבשות, ויעברו טיפולים. על הפיחות במעמדו של הקשר הספרדי, איסק קוואנקה, תעיד העובדה שקיבל אישור לצאת לסידורים אישיים בארץ הולדתו, בידיעה שיחמיץ את המשחק מול סכנין. "אין קשר למעמד שלו. זה מה שהחלטנו וזהו", אמרו בצוות המקצועי.

אפיזודה משעשעת נרשמה במהלך המשחק כשאוגו תיקל באגרסיביות את עמראן אלקרינאווי, שהחזיר בדחיפה משלו. עברו כמה שניות עד שהקשר הניגרי נזכר שהבחור הצעיר שנמוך ממנו בראש וחצי שייך לקבוצתו, ואז ניגש אליו וחיבק אותו בעוצמה. במהלך השבוע תקיים באר שבע מחנה אימונים בן שלושה ימים בצפון הארץ ותתאמן במתקן האימונים של קיבוץ מעגן מיכאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי