אוחנה צפוי לשוב לרוטציה: "לא נדרש להתנצל". מסתמן: ויטור ינותח

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

לאחר שהוסר החשש מפני פגיעה בברכו של קשר באר שבע, גם משחקי הכבוד אמורים לזוז הצידה. "הסמכות לקבוע אם הוא יהיה בסגל כבר במשחק הקרוב נתונה אך ורק בידי ברק בכר". לעומת זאת, הבלם כנראה ייעדר תקופה ארוכה

(גודל טקסט)

מיכאל אוחנה חוזר לעניינים. לאחר שהוסר החשש מפני פגיעה בברכו של קשר הפועל באר שבע, כפי שהדגימה בדיקת ה-MRI, הוסרו כנראה גם המכשולים לקראת חידוש פעילותו בשורות המוליכה. בטרנר נוטים להניח בצד את המחלוקת המתוקשרת עם בני משפחת אוחנה, ולאפשר לו להוכיח את יכולתו על המגרש המוכר לו הכי טוב – מגרש הכדורגל.

על רקע מכת הפציעות הבלתי נגמרת והסגל המדולדל, גוברות ההערכות שעניינים החורגים מיכולותיו המקצועיות של הרכש האשדודי בן ה-22, כמו משחקי כבוד ואגו, יוזזו הצידה. "אף אחד לא דרש מאוחנה להתנצל, והסמכות לקבוע אם הוא יהיה בסגל כבר במשחק הקרוב, נגד בני יהודה, נתונה אך ורק בידי המאמן ברק בכר", אמרו בטרנר.

אוחנה שותף העונה ב-15 משחקי ליגה בלבד מתוך 26. ההופעה האחרונה שלו הייתה אי שם בניצחון החוץ של האלופה 0:1 בעכו לפני כחודש וחצי. הקשר פתח בעשרה משחקים, השלים 90 דקות רק ארבע פעמים ומצא את הרשת פעם אחת בלבד. בעונה שעברה, לשם השוואה, הכישרון שהגיע מאשדוד שותף ב-31 משחקי ליגה מתוך 36 וכבש חמישה שערים.


האקס פקטור של ברק בכר בפלייאוף העליון? אוחנה (דני מרון)

ולבשורות הפחות מעודדות: בהמשך לפרסום בספורט1, הבלם מיגל ויטור מעדיף כנראה לעבור ניתוח בברכו, מה שעלול להשבית אותו מפעילות למשך מספר חודשים. חוזהו של הפורטוגלי הוארך בנובמבר האחרון עד קיץ 2021, אבל לנוכח ההתפתחויות יאלצו במועדון להיערך לאפשרות להצטייד בבלם זר חדש. אמנם הפועל ב"ש הודיעה כי אין עדות לפגיעה ברצועות, אך בפעם הקודמת ניסו להימנע מניתוח באמצעות שיקום שמרני ונראה שכעת לא תהיה ברירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי