במכבי חיפה החליטו: קאיו וקלאוס לא ישחקו עוד העונה

קלאוס וקאיו
קלאוס וקאיו | ערן לוף

הירוקים טרם הודיעו רשמית על עזיבתם של שני הזרים, אבל בצוות המקצועי כבר קיבלו החלטה לגבי השניים ש"מבינים היטב את מצבם". רוטן נכח במשחק בעכו, אזולאי ומזרחי ייעדרו בשבת. לביא יחזור לסגל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור הבוקר (שני) לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, כאשר במשחק הראשון תפגוש את האחרונה בטבלה הפועל עכו. הירוקים מקווים להשיג שלוש נקודות כבר במשחק הקרוב בכדי להבטיח סופית את ההישארות ולהתחיל רשמית את ההכנות לעונה הבאה. חיפה תגיע למשחק הקרוב ללא שלומי אזולאי ואופיר מזרחי המוצהבים ונראה כי עומר דמארי יחזור להרכב הראשון של הקבוצה. מי שעוד צפוי לחזור לסגל הוא נטע לביא.

בינתיים, הצוות המקצועי נכח אתמול במשחק בין הפועל עכו לעירוני קריית שמונה ולמעשה עקב אחרי שתי הקבוצות שיהיו ביחד עם חיפה בפלייאוף התחתון. בחיפה זוכרים כי עכו לקחה העונה מהירוקים שש נקודות וירצו לגמול להם וכאמור להבטיח את ההישארות בליגה. "יש לנו זכרונות לא טובים מעכו אבל זה הזמן לנקמה ספורטיבית ובעיקר להתרחק עוד יותר ממאבק ההישרדות", אמרו הבוקר במועדון.

בקבוצה מודעים כי לאור הכשלונות במשחקים האחרונים, קהל מועט צפוי להגיע לסמי עופר במהלך הפלייאוף התחתון. בנוסף בקבוצה מקווים כי המחאה של האוהדים שהגיעה לשיאה לפני המשחק מול הפועל אשקלון כאשר חלק מהאוהדים ניסו להתעמת עם השחקנים בבית המלון תיגמר והאוהדים יאפשרו הכנה ראויה יותר לקראת המשחק בשבת.


קאיו וקלאוס. מבינים את מצבם (ערן לוף)

בינתיים מי שצפויים לצאת לחלוטין מהרוטציה הם צמד הזרים: הקשר קאיו אלבש והחלוץ היווני סטפאנוס אתנסיאדיס. לפני מספר שבועות עוד חשבו בצוות המקצועי לתת להם הזדמנות להוכיח את עצמם, אבל השניים מאכזבים גם באימונים ולא צפויים לקבל הזדמנויות עד לסיום העונה. "קאיו וקלאוס עוד לא קיבלו הודעה רשמית, אבל הם מבינים היטב את מצבם", אמרו הבוקר במועדון הירוק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי