הערכה: שכטר סובל ממתיחה חזקה. יהיה כשיר לגביע?

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

בבית"ר ירושלים מתפללים לשלומו של הקפטן שנפצע אמש מול רעננה, כשגם קרע קטן בשריר נלקח בחשבון. בקבוצה מאושרים מעוד ניצחון: "ממשיכים לחיות את החלום". אפילו בן זקן חגג עם האוהדים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

חלוץ בית"ר ירושלים, איתי שכטר, שנפצע אמש (ראשון) בשריר הירך האחורי והוחלף כבר בדקה ה-40 במהלך משחק הנצחון 0:2 נגד הפועל רעננה, יעבור היום או מחר בדיקת אולטראסאונד שתתן אבחנה סופית לגבי חומרת הפגיעה. בקבוצה מתפללים הבוקר לשלומו של הקפטן ומקווים שלא מדובר בפציעה חמורה כפי שהעריכו בסיום משחק.

נכון לעכשיו ובשל העובדה שהרגיש דקירה באיזור השריר, ההערכה היא שמדובר במתיחה חזקה או בסוג של קרע קטן בשריר. בבית"ר הביעו כבר אמש חשש ששכטר יחמיץ את משחק חצי גמר גביע המדינה נגד עירוני קריית שמונה שייערך בראשון לאפריל. אם יתאמתו החששות ואכן מדובר במשהו חמור יותר, שכטר עשוי לפספס גם את משחק העונה נגד הפועל באר שבע בטרנר, שייערך במחזור שאחרי משחק חצי הגמר.

נראה שגם בחלומות הכי פרועים של אנשי המועדון בתחילת העונה, ספק אם היה מי שהאמין שהקבוצה תסיים את הליגה הסדירה במקום השני. בית"ר רשמה נצחון נוסף למרות היכולת הלא מרשימה, ואמש כבשו הצהובים-שחורים את שערם ה-60 העונה, שער שקבע כי במהלך הליגה הסדירה הבקיעה בית"ר כ-2.3 שערים למשחק בממוצע.


שכטר. יחזור למשחק העונה? (דני מרון)

"נכון שהיכולת לא מבריקה ונכון שאנחנו לא מרשימים, אבל עם תוצאות קשה מאוד להתווכח", אמרו בבית"ר. "אומרים שהמזל הולך עם הטובים ואין ספק שגם אתמול היה לנו הרבה מזל, כי רעננה היו קרובים לכיבוש. בסופו של דבר, אנחנו ממשיכים לחיות את החלום. ממשיכים בכל הכוח בכל החזיתות". עד כמה הנצחון היה מיוחד? על כך תעיד העובדה שלראשונה מאז שהגיע לקבוצה, הצטרף המאמן בני בן זקן, לחגיגות האוהדים והשחקנים בסיום המשחק. במשחקים קודמים ספג בן זקן קללות ונאצות מחלק מהקהל, גם אחרי נצחונות, דבר שגרם לו שלא להגיע לחגיגות הנצחון במחזורים שעברו.

בשבוע שעבר פירסמנו שעתידו של השוער בוריס קליימן במועדון ייקבע על פי יכולתו במהלך הפלייאוף העליון, בעיקר בכל הנוגע ליציבות והימנעות מטעויות גורליות. אמש שוב הציג קליימן יכולת גבוהה ושמר על רשת נקייה. "אני באמת עובד מאוד קשה ושמח שהייתי שם, בשביל הקבוצה", אמר השוער בסיום המשחק. "אני חושב שמאז המשחק נגד סכנין בו סופסלתי, אני בהחלט מציג יכולת טובה, אחרי שהייתה קצת ירידה בגלל הפציעה שסבלתי ממנה. אני מרגיש טוב, שאני חוזר לעצמי ושמח להיות כאן בשביל הקבוצה".

הביקורות שיש עליו מדי פעם: "אני באמת לא שומע כלום. אני קודם כל מוכיח לעצמי שאני יכול להיות ברמות הגבוהות. זה באמת לא משנה מה מדברים, כי שום דבר לא מגיע אליי. אני מסתכל קדימה ויש לנו את מכבי נתניה במחזור הקרוב, זה מה שחשוב".


בן זקן. הצטרף לחגיגות (דני מרון)


משחק ההגנה של הקבוצה וכמות הספיגות היחסית נמוכה: "יש כאן קבוצה מדהימה, עם חדר הלבשה מהטובים שיצא לי להיות בהם, וזה גם מה שמחזיק את הקבוצה. רואים את זה גם על הדשא, רואים את החיבור והגיבוש שלנו. אנחנו כולנו יחידה אחת".


כמה בוער לו ולחבריו לחגוג תואר בסיום העונה:
"זה הכי בוער. אנחנו רצים ונותנים מעצמנו והלוואי, אבל כמו שאמרתי כרגע המשחק הבא נגד נתניה, זה מה שחשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי