הפועל ת"א תציע חוזה חדש למוליץ', רפואה: "יש יתרון מבטיח"

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | עדי אבישי

האדומים כבר חושבים על ליגת העל אחרי ה-1:3 על רמת השרון. המאמן הודה: "דברים נעשים בחדרי חדרים". החלוץ סיפר למקורביו כי התאקלם מצוין וישמח להישאר. אוראל דגני: "נעלה רשמית בעוד כמה משחקים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה אתמול (שני) 1:3 את הפועל רמת השרון וקיצרה במחזור משחקים נוסף את הדרך חזרה לליגת העל. שחקני הקבוצה והמאמן קובי רפואה חגגו דקות ארוכות בסיום עם האוהדים הנלהבים והעניקו לאוראל דגני חולצת זיכרון לציון 100 הופעות במדים האדומים.

כבר בשישי יוצאת הפועל תל אביב צפונה למפגש נגד הפועל נצרת עילית, שכך לפתע התברגה בצמרת ויש אצלה חלומות לעלות דרך המקום השני לליגת העל. המאמן קובי רפואה סיפר כי מעולם לא היה באצטדיון גרין בו משחקת נצרת עלית וכי כבר הבוקר מתחילות ההכנות למשחק.

חתן ה–100 הופעות, אוראל דגני שגם כבש אתמול אמר בסיום: "אני כבר חושב על החזרה לליגת העל וזה יקרה מעשית בעוד מספר משחקים. יש לחץ בהפועל תל אביב, אנחנו מועדון לחוץ כי יש הרבה קהל ומועדונים גדולים תמיד לחוצים. אני רוצה לשחק בעונה הבאה עם השחקנים הכי טובים לליגת העל וכשנעלה יהיו בקבוצה השחקנים הטובים ואני בטוח שבעלי הקבוצה ישקיעו במועדון. קובי רפואה? אני תקווה שהוא ימשיך בהפועל תל אביב. הרמה בליגת העל הרבה יותר גבוהה מזאת שבלאומית. אפשר להתעלות במשחק אחד, אבל לא לאורך משחקים רבים".


דגני זכה מהמועדון להוקרה על מאה הופעות באדום (אתר רשמי)

המאמן קובי רפואה ניסה לצנן במעט את ההתלהבות: "אנחנו לא יוצאים מפרופורציות ובעוד יומיים וחצי יש כבר את המשחק הבא. לא אתן לצאת מהפוקוס ונעשה לקראת נצרת עלית את ההכנה הטובה ביותר. יש עוד שלושה משחקים לפליאוף ואנחנו רוצים להמשיך לנצח כול הזמן כי הפועל תל אביב הוא מועדון ענק ומבקש שנהיה הקבוצה שספגה הכי פחות וכבשה הכי הרבה שערים".

על ההכנות לעונה הברה הבהיר המאמן: "דברים נעשים בחדרי חדרים ואני יודע מה רוצה ויודע מה זה הפועל תל אביב. יש פור נקודות מבטיח, נשב ונדבר"


דגני והאדומים חוגגים על רמה"ש. פער מבטיח בפסגה (עדי אבישי)

כידוע, במהלך חודש ינואר בוצעו בקבוצה מספר שינויים כשאחד מהם היה ההחתמה של החלוץ גבה הקומה פיסל מוליץ'. אתמול הלהיב מוליץ' בשער ענק לאחר פריצה סוחפת מחצי מגרש ומקצועית הוא הציר המרכזי בהתקפה האדומה. האוהדים מחבקים באהבה את החלוץ שהגיע מהפועל עכו והכוונה היא להציע לו חוזה חדש, כך שהוא יהיה הזר הראשון של הקבוצה שיבטיח את מקומו בעונה הבאה בליגת העל. בסביבת מוליץ' אומרים כי הוא התחבר מצוין מקצועית וחברתית ויהיה מאושר להמשיך במתחם חודורוב.

אוראל דגני הפך לשחקן הכולבו המצטיין ואתמול שיחק בעמדת המגן הימני במקומו של עידן כהן הפצוע. המאמן קובי רפואה גילה כי התכוון להציב את אוראל דגני כשחקן כנף וברגע האחרון חזר בו. דגני עצמו אמר: "אני בדרך כלל בלם, אבל אין לי בעיה לשחק כקשר או כמגן". נגד נצרת עלית ימשיכו להיעדר מלבד עידן כהן גם שני הפצועים הנוספים, מוטי ברשצקי ואמיר עגייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי