אנתוני וארן דיווח על פציעה, התאמן בצד ובספק למכבי נתניה

אנתוני וארן
אנתוני וארן | ערן לוף

לה פמיליה קידם את החלוץ שהסתבך בפרשת סרטון הסקס בשלט: "אוהבים אותך". בבית"ר לא ינקטו נגדו בצעדי ענישה לפני סיום חקירת המשטרה. בריהון וסילבסטר צפויים לפתוח מול היהלומים בשבת (20:30, ספורט4)

(גודל טקסט)

ארגון לה פמיליה תלה הבוקר (שישי) שלט תמיכה בחלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן, שעומד במרכז סערת סרטון הסקס: "אנחנו אוהבים אותך". החלוץ עצמו דיווח עם הגיעו על פציעה והתאמן בצד והוא בספק למשחק מול נתניה בשבת  (20:30, שידור ישיר בספורט4). בתום האימון שוחח וארן ארוכות עם נציג הבעלים אלי אוחנה. 



בבית"ר ימתינו לתוצאות חקירת המשטרה בפרשה ולא ינקטו נגדו בצעדי ענישה עד שיתבררו מסקנות החקירה. במועדון הגיבו לביקורות ולדברים שפורסמו נגד הקבוצה ביומיים האחרונים ואמרו: "בישראל ממהרים לתלות על העץ. כולם כבר הפכו להיות גם חוקרים וגם שופטים. אין לנו בכלל ספק שהקולות והאש חזקים יותר, בגלל שמדובר בבית"ר ירושלים. למרות כל הרעשים, אנחנו לא נקבל החלטות בשליפה מהמותן".






בצוות המקצועי ינסו לגרום לשחקנים להתנתק מאירועי הסרטון ומהרעשים שהיו סביב המועדון מאז הפרסום. בכל מקרה תגיע בית"ר בסגל חסר מאוד למשחק, כאשר החלוץ איתי שכטר, המגן מרסל הייסטר והקשר ז'אורז'יניו, פצועים ולא יכללו בסגל.



שכטר. עדיין בספק לקריית שמונה בחצי הגמר (דני מרון)


שכטר עשה אתמול צילום אולטראסאונד ובו התברר כי הוא סובל ממתיחה בגיד ויעדר לפרק זמן של כ-10 ימים נוספים, דבר שעדין מעמיד בספק את השתתפותו בחצי גמר הגביע מול קריית שמונה ב-1 באפריל, אם כי בקבוצה הביעו אופטימיות, שבסופו של דבר שכטר יהיה כשיר. שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק מחר נגד נתניה, הוא הקשר דוד קלטינס, שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך, אך הוא צפוי להיכלל ככל הנראה בסגל ויפתח על הספסל, את מקומם של שכטר ושל וארן, אם כאמור תתקבל ההחלטה לספסלו או להוציאו מהסגל, יתפסו יעקב בריהון ויקוב סילבסטר.


ובתוך כך התקבלה עוד תגובה קשה כלפי הסרטון. שולה קשת, מנכ"לית עמותת אחותי – למען נשים בישראל מסרה: "סרטון הווידאו שבו וארן וחבריו מבצעים מעשה אינוס באשה המוטלת על המיטה חסרת ישע מזעזע בכל רמה אפשרית וקשה לצפייה. מדובר במעשה נפשע מאין כמותו. לא נעבור בשתיקה על ביזוי ואינוס אשה ועל העבריינים לתת על כך את הדין".


ההרכב המשוער:
בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר,  אופיר קריאף, אריק סאבו, יעקב בריהון, חן עזרא, יקוב סילבסטר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי